nellies hiss & diss

Nellies hiss & diss lista idag!!!

Hiss:

- Vädret e jue bättre än bäst
- Hoppträning idag!!!
- 2 dagars tävling i helgen!!
- Mina nya rowsa converse

aaaaw fina dom e <33

- Att jag mår riktigt jädra bra nu
- Adam är Top Class i allt!!!


DISS @ :

- Till en sak som jag oroar mig för efter sommaren :(
- Att Gevalia är FÖR pigg
- Till en person som är falsk rakt igenom @@
- Att det ska inte bli lika fint väder till helgen
- Till mina vita converse som e sönder :(




Chill da ida me....skolan va lite tröök..men men.
Ida är de fullt upp, ska iväg & hoppträna båda ponnysarna.
Så nu snabbt iväg te stallet & packa alla grejjer, fixa ponnysarna & lasta dom...sen iväg!!

Ska be moffa ta kort / filma...så lägger ja kanske ut d ikväll.

 <3

dagens NELLIE :

dagens klädsel: jeanshorts & leggings & randig tröjja
dagens parfym: victoria beckham
dagens sms: hahaha.....ett hemligt från älskling..hi
dagens svar: ännu hemligare ;-)
dagens humör: sååå galet PÅÅÅ ida asså
dagens måste ringa: Jenny J
dagens låt: rhianna rude boy ( igen;-)



Skulle somna tidit igår jue, men en viss Alex höll på att sms:a till as sent jue.....ajja bajja Alex @@@



Helgen kommer äga sönder allt. Speciellt FREDAG..<3

NELLIE`S HELG INNEHÅLLER:

*älskling

*chill

*myws

*nån bra film

*ponnysarna

*tävling


ÄLSKAR, BARA ÄLSKAR BILDEN <33



K   Ä    R   L   E   K         <3

Men ha en bra dag, för det ska jag ha!!!!!!

/ NELLIE BERNTSSON, KLART




Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ VARFÖR ÄR DU INTE IHOP MED GUSTAV LÄNGRE VARFÖR INTE BARA TA FRÅGA: KOM HEM TILL MIG SÅ LÄGER VI OSS I SÄGEN OCH HÅGNLAR NAKNA??



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-18 @ 18:03:00
Postat av: proppen^^)<3

värdet e ju as bäst<3<3

2010-05-18 @ 18:48:40
Postat av: AlexDa

vad oroar du dig för efter sommarn ?? ;'(

messa svaret elle nåt ..

2010-05-23 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0