Men ja skojja juueeee ...hahaha

En kommentar: nellie ofta du bor där????
Men har ni ingen humor eller????



huset ligger i Smögen..ja bor på Tjörn;-)
Så till alla som inte fattar - JAG SKÄÄÄMTAAAA!!!

Ida vart en heelt vanlig dag. Skola trök, men kul att träffa alla vänner klart!!

Veckan som kommer ska jag börja rida Gevalia, ska mest skritta ut & så. Ska va me liiite goa tjej kompisar klart i veckan me.

OKEY, TÖMMER MIN MOBIL FRÅN SMS NU, HÄR KOMMER DOM 10 SENASTE I INKORGEN:

* älskardigbby

* nellie...snälla svara ;(

* på dig bby

* in my head i se u all............

* men ring när du e framme

* bazz

* guuud va ja älskar dig bby

* men så känner inte ja

* nellie, mamma älskar dig, hälsa smilla

* ska vi rida ut idag?????

SÅÅÅ..NU HAR NI FÅTT SNOKA I MIN MOBIL ;-)

Fick en fråga på bdb: Nellie, viklen klädstil diggar du på dig själv & va tycker due najs på killar????

OKEY SKA VISA VA JAG TYCKER E NAJS PÅ TJEJER & MIG TYP:



typ najs jeans & tunika el linne = enkelt

as najs.....slitna jeans & linne & kofta = my style!!!!!
detta skulle ja kunna ha.....as fint!!

randig tröjja klart & najs byxor= min stil
riktigt najs...har både samma tröjja & byxor

såna boyfriend jeans som jag har, galet najs!!!!
as snyggt me bara ett linne till & converse.

chinos såklart, men converse till = najs!!!!!

MEN DETTA E FUUUUUUUUULT:



USCH, FY & BLÄÄÄÄH .....tycker jag både på killar & tjejer.


KILLAR DÅ:

MUUUUMS SNYGGT!!! MÖSSA PÅ KILLAR E NAJS
aaa riktigt najs asså


MEEEN SNYYYYYGT, JAAAAAAAAA!!!!!!!!



ALLT DETTA EE JUE BA SNYGGAST PÅ KILLAR
chinos & converse & sportig tröjja

COOOOL STIL, JAPP!!!



MUMSELIBABBA PÅ STILEN...OH YESS!!!

YAAAMMII PÅ STILEN PÅ ADAM JAPP ;-)

JAJAJA...NU HAR JA LETAT BILDER PÅ NÄTET SOM JAG DIGGAR STILEN, NI BEHÖVER INTE GILLA DEN. MEN JA GÖR D!!!

NELLIE`S STIL:

* SLITNA JEANS
* ENKLA TRÖJOR, randiga eller svart eller vit
* CHINOS i olika färger
* CONVERSE, VA ANNARS??



Sen får man la klart klä sig hur man vill. Men ja fick en fråga & svara ba snällt på den.....sen klart gillar ja kläder....inget kooonstiigt aaaaalls ;-)



Gött me sommarlov snart asså. Kommer att BLI en GRYYYYm sommar kan ja lova....har massa planer me olika kompisar.

bild från förra sommaren...haha

 men hejsan.....ett nellie huvud!!!!!



gammal fin bild på bästa alex palex

på tal om najs stil på killar!!!


snyyyyygggggt kläääädddd jaaaaa d va guurrraaa!!!!!


men e han söwt eller e han söwt???  ;-)

Asså sååå kul & kolla på gamla bilder.....laddar upp mer:


heheeh....min bästa knäppo pappa Antonio


men knääppooo jaaag

guud va ja dansar bra - NOT

hahahaha

gurrboooiiii yeeeeeh, rock haaard ;-)

alla vi bad om bättre väder - men allex fatta inte riktigt;-)

känner INTE igen mig;-)

alex myser me alla brudarna.....klart ;-)

asså......ja e.....ee...men kolla på dom andra....;-)

nellie snurrar......nellie

top class bruuu`s e viiii klart

vi 3........

söwtissar

nån som vet vart Pippi flyttade?????



fan 1 år har gått sen dessa bilder.......



massa minnen........

jJAJA....LIVET GÅR FRAMÅT.......1 ÅR ÄLDRE, NY SOMMAR!!!

/ NELLIE BERNTSSON, KLART




Kommentarer
Postat av: AallleeexX

vi kände varandra inte ens för ett år sen.. xP

2010-05-04 @ 15:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0