IM IN THE CORNER WHY CANT U SEE ME ??




Grymme låten får ni att lyssna på medans ni läser my bloggish. Skolan va trök som vanlit - låååång da typ me gympa :(
Nu blire läxa & käka nåt sen till stallet & rida båda min ponnysar.
Längtar till stallet varje dag!!!!!                <3333

Slingade håret igår så nu e
Nellish Blondish igenish!!!



Resten av Nellie veckan:

Idag: Rida båda ponnysarna.
Fredag: Rida Gevalia i paddocken & rida ut Bianca
Lördag: Ska kolla när Adam & Alex spelar match me pappa på Röa, sen åka & rida såklart.
Sönd: Chill.......

me

 

Hörde på ROBYNS nya låt......RIKTIGT GRYM ASSÅ!!

`dancing on my own`

Ladda in den i mobben & diggar till den nu asså!

Texten e elit!!

Lägger ut den längst ner. Only 4 u!!


DAGENS ME, NELLIE:

kläder: jeans & puma tröjja & converse
parfym: victoria beckham
dagens låt: robyns nya `dancing on my own`
dagens längtan: 22 juli
dagens sms: från Adam
dagens roligaste: anton hänghong i min klass
dagens diss: njae veckans blir det, discot i hähhvall
dagens hiss: till mami & papi som tror på mig i allt ja gör <33333

kärlek

Fick ett fint sms igår av en person kl 19.54:

Nellie du e grym på d du gör tänk på d. Ja e glad över att få va din vän, finns här alltid för dig. Glöm inte d. I alla lägen kram ...........

Läste det nåra gånger & kom på att den personen är den som står mig närmast när alla andra ler & går förbi o låssas vara vänner fast dom sen snackar skit om en.
För så är d.

Tack fina underbara du för sms:et - JAG ÄLSKAR DIG FÖR DEN DU ÄR

                   

NÅRA SAKER SOM JA UNDRAR ÖVER ????

*VARFÖR E KILLAR BÄTTRE KOMPISAR ME VARANN ÄN TJEJER?*



dom kan alltid va i gäng & ha kul..snackar ALDRIG skit om varann.
litar & ställer upp på varann i alla lägen.
killar inom ridsporten blir oftast GRYMMA.
ja skulle vart kille :(

* VARFÖR TJEJER OFTAST E 2 & 2 *

 då de e roliagre att vara flera stycken.

Att man kan lita på flera & inte bara 1. Flera tjejer ihop blir starkare mot killarna & kan äga världen ihop <33

 * VARFÖR ÄR DET OVANLIGT MED BÄSTA KILLKOMPIS? *



vaffö snackar folk om att ja har en bästa kompis som e kille?
inget konstigt elle??  man behöver inte va kära fö att umgås?
ja har roligare me killar än tjejer. killar bjuder mer på sig själva & är mer fart i än tjejer & är ärligare.   love till d <33

*KOMMER JA UPPNÅ MINA MÅL DETTA ÅRET ME PONNYSARNA*

 hoppas d. Att Gevalia o ja kan få starta & gå runt en La innan året e slut.....för då är hon inte min mer ;(...
Kommer aldrig i mitt liv få en sån underbar ponny igen <3

*HUR KOMMER SKOLAN BLI TILL HÖSTEN? *

när dom flesta av mina vänner som är äldre bytt skola :(
Tråkigt & lessamt o aaa massa känslor ......men, men


IM IN THE CORNER WHY CANT U SEE ME?????




Jajajajajaj...nu hoppar alla tankar ut genom hövvet & ner i soptunnan.
Stänger locket & sätter på Robyns GRYMME lååååt. HONE SÅÅ GALET BRA..ÖNSKA JA VA HON. VIDEON ÄGER & LÅTEN ME!!!

Im in the corner watching u kiss her. Im right over here...why cant u see me???


/ NELLIE, NELLISH, NELSON = JUST ME



Kommentarer
Postat av: Malin<3

Klart ni uppnår era mål<3 du e bäst<3

2010-05-30 @ 08:31:24
URL: http://silverbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0