Hej gomiddag gomorron godnatt

Så.....massa pill me filmerna & så..men nu e dom klara.
Skolan ida va chill...lite trött efter helgen & så..men inget att klaga över!!

Nu kommer bilderna då:



Jag & min coola tjej, THONNA bby <33

e vi fina???

duktiga ponny



siverholms thonna - nellie berntsson



vi flyger.....

söta Doris me fina Noppe (som både Gevalia & Thonna e as kära i )



Doris med sin hingst Noppe ;-)



duktiga ponny, nu e vi på rätt väg gumman<3



efter tävlingen hemma igen red jag såklart gevalia
aaaaw kolla pannluggen - sötish



Love you Gevalia - min egna dröm <33



aaaw  busig e du gumman - jämt

men titta på henne.....sööööt



men serri kolla pannluggen, asså hur sööt e hon.
aaaaaw världens bästa ponny e hon <333




DAGENS NELLIE B:

kläder: boyfriend jeans & randig tröja
humör: kaaaanooon
dagens måste: till stallet
dagens oops: ska på utvecklingssamtal i skolan
dagens sms: ett vackert från - - - - - -
dagens svar::(
ska: rida Gevalia & gå promenad me Thonna
imon: hoppträna



Okey nu kommer alla filmerna, kommentera snällt nudå....okey. Bara haft ponnyn i 3 veckor ;-)










/ NELLISH

Kommentarer
Postat av: proppen <3

Du var ju grym <3

2010-05-31 @ 15:25:42
Postat av: Annie

Är noppe värkligen en hingst?<3

2010-05-31 @ 15:33:50
Postat av: Malin<3

Sötnosar<3

2010-06-01 @ 06:41:30
Postat av: Anonym

Varför rider du på stång? Jenny red ju alltid på pelham???? Svara jag undrar???

2010-06-02 @ 11:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0