aj aj aj aj :(

Asså GALET ont idag asså. TRÄNINGSVÄRK x 100.
Vanligen rider man jue 1 ponny, jag rider 2 varje dag o igår på träningen red vi markarbete utan stigbyglar. Snacka om träningsvärk idag :(
Så här känns det idag efter träningen:

Thonna: lite stark, då hon piggnar till när vi hoppar, ska nog rida henne på stång när ja hoppar som Jenny gjort. Sen känns hon MKT större än Gevalia, så det är mkt mer att rida lixom, mer att flytta & ställa. När hon väl blir pigg, så är hon väldigt stark. Men jag älskar att sitta på hennes rygg & jag ÄLSKAR henne & tror på oss 2.

thonna

Gevalia:

Gevalia är super fräsch nu..hoppar som en GUD.
Men väääldigt pigg. Då blir hon stark & lite svår riden.
Men ja har ju lixom ridit henne & bara henne i 1 år nu, så jag är ju van vid henne. Underbart fina bus ponny <3

gevalia

Sen sa tränaren att ja red grymt på Gevalia..när ja blir lugn & så.
Men inte så konstigt när massa nyfikna står o kollar när ja hoppar min nya ponny för andra gången lixom. Klart man spänner sig & så...o då rider man sämre lixom.
Men skiter i vad all andra tycker. Jag rider mina ponnys på mitt sätt & tar hjälp av Jenny som har lyckats jädrans bra me Thonna innan, även om vi rider på olika sätt hon & ja endå.



Resten av min vecka kommer att se ut såhär:

Idag: Va me älsklingen såklart<33
sen dra & kolla på Smilla när hon rider, min ponnys ska vila idag.

Torsdag: klassresa med min underbara klass, ska bli as najs...tar me kameran!!!!! Sen rida ut båda ponnysarna.

Fredag: Tvätta & fixa dom för tävlingen, rida båda 2.
Adam ska sova över & vi chillar på kvällen.

Lördag: Tävling = taggad @

Söndag: Tävling = taggad @

 me

Venne va ja ska tävla dom i än???
Hjälp mig nu då va  NI tycker???





Detta från exclusive med NELLIE BERNTSSON
broderat på sidan på Thonna el Gevalia ?



Detta från exclusive, klassiskt & enkelt.


eller detta john whitaker i sammet i vinrött.

Har luva till allt, men e liiite trött på luva nu. Kör nog utan ;-)



/ Nellie Berntsson, klart







Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det klasiska på Thonna och J.W på Gevalia<3

2010-05-19 @ 13:10:12
Postat av: emma persson :d

J.W på Bianca :d

Exlusive med nellie berntsson broderat på Gevalia :d

<3

2010-05-19 @ 14:02:10
URL: http://emmaforlajf.blogg.se/
Postat av: Jenny Jansson

Thonna: Exlusive med blå kant med luva ;)

Gevalia: Det röda J.W på henne ;)



Behöver du hjälp innan tävlingen ??? kan hjälpa dig om du vill ;)

2010-05-19 @ 19:08:01
URL: http://jennyjanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej Nellie vart ska du tävla?

2010-05-19 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0