ADAM <3 NELLIE = SANT

Bäsht lördan på länge kan ja lova!!!
Adam kom te mig sen drog vi to stallet.
Älskling red me mig ut på Gevalia ända bort te fjällebro.
Aaaaaw han va så duktig, hästarna va as pigga, men han va jätte duktig.
Sen åkte vi hem & spela fotboll me pappa på gräsmattan, Adam ägde pappa ;-) klart!!!!!

Sen vare chill & kolla Avatar <33333

 love

Nu kommer bilder på nya ponnyn & på min BUSIGA & GALNA gevalia ;-)

thonna

fin<3

<33



underbart fiiiiina Gevalia

PIIIIIGGGGG!!!!!!



men såå galet fin e hon min prinsessa!!!

Söööööwtiiiiiisssshhhhhh <33333

 

Så nu ska ja vakna te lite........& pussa på Adam sötnosen ;-)

me

MÅR SÅ JÄDRANS BRA NU------- <3333




/ NELLIE BERNTSSON, KLART


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0