My day - tidigt asså-------aaa <3<3

Idag ere Måndag - chill. Ska va me Alex at my place......bara va typ!!!!
Kanske en person* till kommer...hihihi hemligt aaaa ;-)
Somna ganska tidit igår. Prata lite på msn igår med Alex & Anton Östlund...hahaha kul va det aaa ;-)
Messa lite sen kom John Blund & hämta mig....aaaaw.
 JAG IDAG
    

Dagens outfit: Tighta slitna jeans & randig tröjja o scarfes!!

DAGENS NELLIIEEE BBBB :

dagens humör: andas själv nu - sköönt <3<3

dagens diss: allt velande som vart

dagens hiss: ett sms ja fick kl 07.25 idag - aaaaw

dagens sms: godmorgon fiiinaste <3<3<3<3<3<3

dagens svar: heeejj!!! glad ja blev nu <3<3<3<3<33

dagens detta skiter jag i: det som vart

dagens läs detta: u are out of my life.......

dagens längtan: till Lördag & SVELAND!!!

Dagens bästaste: Måste ju bli Alex dådrå - för vi ska ha nice idaooo <3<3<3

 knäppsiar - aa

Om man står utanför mitt rum ida - så hör man denna på högsta volym:



JuSt   Me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0