Men kan de sluuta regna elle @@@??

Meh palla regnet - NOT @@@
Ska jue rida ut ida jue - så kan de sluuta pease??!!
Ida har mami satt ihop låtarna till modevisningen - SÅÅÅ GRYMMA asså.
Vi kommer äga jue - kan ja lova!!!!

Vi som ska gå är: Jag, Tilde,Nellan, Doris, Tildes syrra, Smilla, Alva, Alex, Mackan, Sixten, Bernard & Buster!!!!

                    N    I    C    E    !!!!!!!!

Pappa har gett mig en deal!!!

Att när ja tar min 1:a vinst i LB kommer jag få en GPA hjälm, vikken ja vill!!

Asså, fatta....nu ska vi jädrar ta dom bby Gevalia!!  @@@

Stora tjej testet:

namn: Nellie

ålder: 10
intressen: ridning
det dyraste jag har: min egna ponny Gevalia
bästa vän: alex
har du kille: ja - Adam
hur länge har ni vart ihop?: ca 5 månader
snyggast på en kille:  insidan såklart!!!!!
fulast på en kille: jogging byxor ;-)
har du bråkat med nån idag: nepp
e du snygg?: men fråga nån annan????
e du lång??: nejj tyvärr inte :(
vad är du bäst på: rida min ponny såklart!!
har du några ovänner?: säkert.........
bästa låten just nu: davig guetta - memories
hur många killar har du vart ihop med 2010?: 1 <3<3<3<3
vem ringer du när du är ledsen: adam
men berättar du ALLT för: adam
sminkar du dig: mmm
varför: venne - dumt att ja börja typ
nåt som stör dig: falska vänner
nåt som du diggar: killar i schyssta kläder - mjauw <3



ADAM LARSSON, DU ÄR SJUUKT FIN & DET BÄSTA AV ALLT MIN <3



SO LONG, JAG SKA ÅKA LUFTBALLONG!!

/ NELLIIEEE B




Kommentarer
Postat av: sofie<3

har du ändrat headern dev var jätte fin och det var den du hade innan med<333

2010-03-31 @ 20:08:07
Postat av: Lisa

Har en fråga :P det står att du har har vart tsm med adam i 5 månader i detta inlägget...

i månaden januari 2010 är du tsm med nån helt annan ! svara på den ,

2011-02-26 @ 22:33:44
URL: http://ganla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0