GOWDMORWGON ;-)

Hejjj & gomorron på er alla <3<3
Ja såg på wallander igår - shiit va läskig den va - men den va as bra jue!!
Idag är det as gott väder - men ska inte träna förräns ikväll kl 19.30 - så ponnyn får stå i solen i hagen ida & vila typ :)
Hon e som en gammal tant i hagen - står heeelt still me Noppe elle Iris & bara solar typ?? aaw

E fortfarande trött efter helgen - asså gå upp 04.30 - e galet ;(

dagens nellie B :

dagens outfit: jeans & grå hoodie
dagens parfym: naomi campbell
dagens sms: hejjj du fining <3
dagens svar: vem??????
dagens hiss: träning idag
dagens diss: typ inget
dagens detta skiter jag i: att en person sa att en annan prata skit om mig, fast det inte va så <3<3<3<3<3
dagens läs detta: LYSSNA ALDRIG PÅ SKITSNACK.

 <3

Min nellie vecka:
Månd: va me adam, sen träna dressyr på kvällen för camilla
Tisd: va me alex, sen rida på kvällen
Onsd: Hoppträna för Camilla
Torsd: -
Fred: Fixa stallet, tävla på Lördag i Alingsås
Lörd: Tävla Alingsås
Sönd: -

 nellie

Men ska käka frukoswst nuw sötisar<3<3

Bloggar mer sen dåråååå!!!!

/ nelliiee 


Kommentarer
Postat av: Nellan <3

tittade också på wallander igår, jag tyckte inte att den var en av dom läskigaste faktiskt !!

2010-03-15 @ 09:36:16
Postat av: Mathilda♥

vill du göra nåt på söndag elr torsdag?:)

svara på PM i bdb.

min bdb heter Mathildaedman du har mig ;-)

2010-03-15 @ 10:38:21
URL: http://mixxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0