Go da asså <3<3 <3 <3 <3

Värsta lugna dagen idag - riktigt kort dag i skolan - as GOTTISH aaaa.
Måsta bara lägga ut ett sms ja fick igår kl 21.55: And u have soul `n heart to cut yourself in pieces for....
Sååå jäkla fint skrivet - TACK SNÄLLA UNDERBARA DU <3<3<3
Efter det kom detta fråm samma person: Love u.........for real <3

Menar du detta?....vill inte såra dig, inte på nåt sätt.......<3..........

        GEVALIA

BILD FRÅN HOPPTRÄNINGEN IGÅR. BÄSTA TRÄNINGEN EVER VAR DET. ALLT FLÖT PÅ SÅÅ BRA. GEVALIA HOPPADE UNDERBART & JAG VAR JÄTEFOKUSERAD.
MIN PONNY ÄR FIIINASSTE I VÄRLDEN <3<3<3<3<3<3<3
KAN INTE FÖKLARA HUR MYCKET JA ÄLSKAR HENNE - MER ÄN LIVET.
NU GÅR DET SÅ BRA .......HOPPAS ATT DETTA TÄVLINGSÅRET BLIR VÅRT !!!!!
         
Igår va en soft dag, va ju hoppträning iställer för markarbete.
Ska jogga Gevalia i manegen lite idag ca 20 min. Träffar nog Inez där med.
På fredag blire att fixa med allt till tävlingen.
Kör nog mitt Nellie Berntsson Schabrak & Milton luvan, som ja fått av Linn <3<3<3<3
Hade den igår nä ja hopa & de gickk ju så bra ;-)
         Nellie´s  boyfriend

Händer ida `rå.....typ va me Doris tror jag nog ;-) Stallet senare...sen hem & läxan!!!!
Startlistorna på Sveland ute nu.....startar typ i mitten i båda klasserna ;-) BRA!!!!!

DAGENS NELLIIE B :

dagens outfit: baggy jeans & tight hoodie & linne
dagens humör: BUS ;-)
dagens sms: fiiiiiinaaasssteee e duuuu idag <3<3
dagens svar: tycker du?? gangsta style <3<3
dagens hiss: träningen igår va GRYM <3
dagens diss: typ...na...inget dårå ;-)
dagens låt: soulja boy kiss me thru the phone
dagens detta skiter jag i: att många tycker att jag & boyfriend velar <3<3<3<3<3
dagens LÄS DETTA: JAAA..VI E KÄRA...OH YESSSS!!!!

            Nellie`s  boyfriend

Hittade 2 filmer på kameran som ja lägger upp, en från framridningen & en från framhoppningen i Trollhätttan. Fram ridningen e där man mjukar upp hästen lite innan.....sen blir man inkallad på framhoppningen där man får hoppa fram 3 hinder.
Sen blir man inkallad till start......a för ni som itte viste såklart ;-)

FRAMRIDNINGEN & MÅNGA ANDRA I MIN KLASS JA STARTA I



FRAM HOPPNINGEN PÅ RÄCKET I LB HÖJD!!




Bloggar mer sen - lovar - på BLOGGISH HUMÖR IDAG JUE ;-)

/ Nelliiieeee  Berntsson jueeeee ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0