Fredagen & discot

Discot va ju helt galet typ - sjukt mycket folk - o as roligt!!!  Massa roliga som kom fram o sa hej o så.
Typ vissa sa : jag läser din blogg, den e as bra jue!! <3
Vissa sa: Men din blogg suger ju .....
Ja,ja ja...ALLA tycker olika. Men JAG SÄGER D IGEN : man behöver inte trycka in www.nellieberntsson.blogg på sin data...eller?????!!!!!
KLART BÄSTA DISCOT VA DET!!!!!

Kom hem vid kl 22.15.......chilla lite framför tv n i sängen. Messa med Alex & Gustav J lite om kvällen o så. Sen somna ja bums lix XD

Okey kvällens galnaste va ju ALEX MANIA <3
Serri alla tjejer e ju galna i han ju......värsta magneten ju <3 hahahahaha
ALLA vill ju ha han - my best friend - my brother typ ;-)
Men alex o ja e exakt lika vi 2, d ska vara på RIKTIGT, TOP CLASS annars kan d vara. Alex skulle aldrig bara bli ihop me nån så....ALDRIG.
Han o jag MÅSTE VA KÄRA PÅ RIKTIGT <3<3<3<3<3<3<3
Därför e han G R Y M <3<3<3<3<3
 4 ever <3
Nellie`s Lörda då !!!!!
* Stallet, Gevalia måste ridas ordentligt. Sen fixa ihop allt för tävlingen imon. Packa transporten & fixa tävlingskläderna.
* Sen hem O chilla........måste nana tidigt, ska åka hemfrån kl 06.00
 haha

Hade 4 frågor på PM när ja logga in imorse från igår:
* E det slut me Adam?
svar: Men vi velar typ - hur vi ska ha det.......
* Vi såg dig på discot, du va ju på as bra humör ju - helt galen!!
svar: Hur svarar man på d ;-) ?
* E du kär i nån??
svar: JA JA JA JA JA
* Kan jag få ditt mob nr please??
svar: på PM då (kanske;-)

 LB bulycke
Nästa helg är det ju Sveland i Billdal, ska bli as kul då. Billdal e min älsklings klubb att hoppa på. Hoppade min 1:a nolla i REG LB där.
Bilden e från 2:a plats i LB i Bulycke - minnen <3<3

Naaw min syrra Smilla va o red Gevalia igår kväll me mamma o pappa. Hon va så glad. Egentligen rider inte hon Gevalia - för hon e liite för nervig typ att sätta upp Smilla på, men d hade gått bra - Smilla kommer ha en grymme ponny sen - MIN GEVALIA <3


Men bloggar mer senare.....ska fixa mig nu lite & typ vakna till <3<3

Kram från Neliieeee

S T OOOOO PPP...glömde ju låten som jag spelar idag:

 G R Y M !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Flickan som du inte får veta;)

SNYGGA KLÄDER IGÅR PÅ DISCOT;)

2010-03-06 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0