Alingsås & Reg hoppning

Okey då va man hemma då från tävlingen i Alingsås.
Gevalia känndes liite halv seg på framridningen men piggna till på framhoppningen.
Linn hjälpte mig på framhoppningen & det känndes bra.
Ja va as taggad på att gå nolla.
Sen flöt banan på RIKTIGT bra, tills jag skulle gå på kombinationen & kom liite för snävt in på den.
Fick ett stopp på 7a hindret, men la volt & så kom vi över. Så 4 fel. Jag va as lessen o besviken för ja ville så gärna gå nolla, men,men så e det.
Tyckte hon kunde hoppat det & ställt upp, men tydligen inte för henne;-)
Så imon åker vi in & hoppar 80 cm på stenungsund.

 vi 2

* Tack Linn för all hjälp idag <3<3<3<3<3

Nellie har :
msn: anton ö, lisa,adde, nellan, alex
sms: gurra, alex
ringt: mamma
pratat me: linn & pappa
saknat: *****
tjafsat med: adde
skojjat med: linn & alex
 me
Nellie ska:
ringa: gustav
smsa: alex
vara snäll mot: mami o papi
msna med: dom som vill
göra ikväll: andas
bråka med: no one

nellie lyssnar just nu på när hon skriver detta:



Darin e galet fin & sjunger ännu bättre typ <3<3<3<3<3<3

Men venne mer va ja ska blogga om nu......typ trött i skallen efter idag!!

 just me

& du som inte tror på ett 4 ever.........ett 4 ever får man inte gratis, det är nåt man kämpar för att få i livet.

/ Nellie B


Kommentarer
Postat av: Proppen<33

du msnar med mig nu:-)<333

2010-03-20 @ 16:59:48
Postat av: Vill ha din hjälp<3

Heej Nellie jag bara undra om jag kan få din msn måste verkligen prata med dig om en sak du säger ju att du är bra med problem så undra bara om jag kunde få den?<3

2010-03-21 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0