Min dröm

Serri....vi har det TOP CLASS !!!
Adam kom te mig igår, vi drog hem & käka as go mat...& chilla lite.
Sen drog vi te stallet & så red vi ut han & jag....aaw han va så duktig.
Han travade faktiskt....bby <33
Efter det åkte vi hem & packa väskan & cykla ner till stranden!!



Adam skjutsa mej ner te havet!



Smilla tog kort på oss..asså ja garva!!

 





Framme....du e så viktig för mig bby <3




Vi bada...as kallt.
Ja råka putta ner Smillas sko i vattnet...hon börja gråta...men adam simma ut & hämta den!





Tack älskling....

 







Sen grilla vi korv på stranden...











Du får mig att må så sjukt bra älskl..









Adam va grym på att grilla!!





Du e min bästa vän...









Sen cykla vi hem & kolla på VM!





Sen sov älskling över.......

Du har ALLT det JAG vill HA

/ Nellish Larsson <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

så gulligt :)

2010-06-22 @ 11:30:20
Postat av: adam

<3<3<3<33<3<3<<33333kan itte leva utan dig bby...<3<3<33

2010-06-23 @ 12:45:51
Postat av: amanda

Ni e riktigt fina ihop asså.

2010-06-23 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0