Tack fina du....

hej, jag känner dig inte direkt men jag måste säga att du e stark.
du har bra inställning och säger inte fula saker till folk, det är moget.
det va det jag ville säga och att du är cool.



Logga in på bdb. MAN BLIR SÅ GLAD NÄR MAN HAR ETT SÅNT MEDELANDE SOM LIGGER & VÄNTAR.
FRÅN EN TJEJ SOM JAG INTE ENS KÄNNER, MEN ENDÅ E SCHYSST & INTE DÖMER MIG.....

BLEV GALET GLAD & VARM INUTI.

 

Tack snälla du. <3333 fler tjejer som du !!!!!!!

 

Okey....dagen vart låååååååång kan ja säga.

Va i stallet typ as tidit.....så e seeg nu kanman säga.

Men kolla bloggen nu & vart så många läsare att a måste ju skriva nåt.

Vart me adam på dan....vi chilla mest hemma o så.

Sen åkte ja till stallet igen & sen kolla ja när Smilla red på Tjörns.



Ska hoppa ner i sängen nu & kolla på tv lite.
Skola imon.....sen stallet & rida Gevalia, Thonna ska vila.



Åter igen tack du snälla söta tjej......du är en sån vän som jag VILL ha & kommer va rädd om <333

  / nellie b


Kommentarer
Postat av: Cisssix))

Tack :) <33

2010-06-03 @ 07:48:17
Postat av: Annie

vad heter den bdb:n?<3

2010-06-03 @ 14:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0