RESULTAT från MIN helg!!!

Okey...såhär gick det idag!!!

Hoppade 2 klasser idag med båda ponnysarna. Igår gick det ju as bra.

LC:n

Gevalia: Gick så jädra bra.....visst snabbt. Men ja var sååå sugen att ta igen min egna miss igår;-)
Red till mig en 3:e plats med fina vägar!!!  <333

Thonna: A...gick bättre än bäst, red för att vinna.
Vann den klassen :)

Så Thonna 1:a & Gevalia 3:a i samma klass :)
Fina duktiga tjejer!!



 





Okey...då kör vi vidare....

Sen hoppa ja LC plus fem.

Thonna: Ja gjorde en fin runda..men chansa lite fö mkt i omhoppningen o fick ett stopp...men löste d & 4 fel ;-)

Gevalia: Gick BÄST, red för att vinna...men snodde en 2:a plats bara 2 hundradelar från 1:an...hihihi



 

 



Sen...efter allt detta underbara...så vann jag meeting priset.

Det menas me...att ja samlat mest poäng i alla klasser hela helgen.

Så då vinner en me b ponny, en me c pony & en me d ponny.

Jätte kul, man får ett fint täcke till hästen & blommor & massa fina priser.
Men frmförallt - JAG KAN OM JA BARA VILL. TYCKER ATT JA VERKLIGEN ÄR VÄRD DETTA...HAR FAN KÄMPAT O KÄMPAT @@@



 

 GEVALIA

GEVALIA

 





JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!

TACK SNÄLLA JENNY & LOTTA FÖ ALL HJÄLP IDA ME ;-)

/ NELLISH <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0