Min dag!!!

ÅÅÅhhhh vikken da asså.
Men börjar igår.
Älskling hängde me hem från skolan. VI typ chilla lite & kolla film.
Sen kom mami o då dråg vi te stallet. Vi bada hästarna & ja red. As mysigt...fö adam, pappa o mami o smilla o sixten o doris o sara o alla va med!!

Sen åkte vi hem o grilla....as gött o kolla talang.
Adam sov över & vi somna typ tidit...båda trötta...elle inte;-) hihi

Upp tidit o drog på tävling - tjörnhoppet.
Ja skulle hoppa båda i 2 klasser alltså 4 starter!!

SÅHÄR GICK DET:

GEVALIA

LC: Ponnyn e underbar...liiiite för pigg. Men Underbar. Hon gjorde inge fel....men ja:(
Missade dom 2 sista hindrena.....venne varför..KNÄPP typ.

LB: Fick stopp på typ 5:an...mitt fel..kom för snabbt på & snett inpå d.
Kom igen kombinationen...men fick stopp på sista..flög av & hon trampa på min arm....ajj.


THONNA:

LC: Underbara fina ponny & duktiga jag.
Kom 2:a

LB: Red som faaaaaan.....Thonna va bäst!!
VANN den klassen...tjohhoooo!!!!

Men ingen film på d....pappa va fö nervös.
Inga kort så mkt heller.

Så ALLA som har kort på mig får gärna maila dom:
[email protected] såklart vem som tatt dom.



Min 2:a placering!!!

Btw..tack alla bästa ni som gjort min da fasiken helt bäst.

ADAM....du är MIN bästa ever....du gör mig LUGN & jag älskar dig över allt på jorden

Mami & papi...bäst.
Jenny & Lotta - as goa
Sara..me inez & dos.....love yaaaaa <3333

E så galet trött nu...ska nana en stund....bloggar mer imon.
Världens bästa fredag & världens bästa lördag & VÄRLDENS BÄSTA PONNYS !!!!!

Även DOS & NOPPIS HADE grymme placeringar idag...tror 4:a i första & 2:a i andra!!!

* Adam igen...du fattar inte va du betyder för mig *

Ibland e ja besviken på mej själv & arg....vill så mykke...men ibland går d inte hela vägen o då blir ja lessen. Inte på nån utan på mig själv.

VI HAR DET SÅ TOP CLASS <33333 4 LIFE..




* sen ni 2 tjejer i min ålder som stod & viska & peka på mig vid paddocken. Det är fult & viska & peka...d har min mama lärt mig;-) Ni kan la fatta att det inte känns så kul va???
Ja står inte & pekar & viskar mot er , jag har känslor om ni inte visste d....*

Dagens Nellie :

kläder: tävlingskläder
parfym: typ min egna nellie lukt
humör: skratt, tårar, o massa mer
dagens hiss: MIN VINST
dagens diss: min arm
dagens snällaste: adam
dagens läs detta: ALLA ni e bäst <333



Nu jädrar..satsar jag asså.



Min bästa vän, mitt allt <3


/ NELLIE, KLART ;-)




Kommentarer
Postat av: nellie k

bra gmn <333

2010-06-05 @ 19:35:13
URL: http://nelliesfoton.blogg.se/
Postat av: Annie

Det var inte jag och majja som stog och peka isåfall menar vi inget illa<3

Du är cool vet du det?;)

2010-06-06 @ 07:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0