IDAG börjar min SOMMAR 2010 !!!!!!

OKEY...idag börjar min SOMMAR 2010!!!
Förra sommaren va GrYm!! Men denna kommer bli bättre - kan ja LOVA!!!
Har massa grejjer på gång & massa annat kul!

Okey....ny till igår.
Hoppträningen gick BÄTTRE än BRA!!
Jenny & Adam va med..så ja & Jenny red bort båda 2 till Kristian.

THONNA: Va liite stel i början...men vi jobba henne, så att hon tillslut gick ner på tygeln....aaaw dressyrponnybus.
I hoppningen va hon PIGG..men va jäätteräddd för vatten mattan med Vatten i.
Men ja fick över henne & tillslut funka d RIKTIGT bra!!
NÖJD!!

Gevalia: Asså va var det med henne då??
Hon hoppa HUS & va sååå jävla grym asså.
Kristians ord efter träning:
Nellie detta va den BÄSTA träningen på denna duktiga ponnyn. Fasiken va BRA!!
NÖJD :)

Sen red ja bort båda 2 till stallet, så fixxa vi lite & så.
Sen hem te Kristian igen & käka bulle & saft.
Ja,Adam, mami, papi & Smilla.
Busade även lite me Moa & Enya!!

me,today

Sen drog vi hem & Adams söta mami kom & hämta han!!

Sååå ida e det AVSLUTNING in schooooool!

Gött...men riktigt tråkigt att inte få gå me Adam på 2 år :(

Men, men,men...vår kärlek fixxar de LÄTT !!!



DAGENS NELLIE:

kläder: leggings, linne & converse
parfym: clean
humör: bättre än bra
vakna: kl 06.20 av ett sms från Adam
ska: vara nellie idag
tror: att ehm..glass..ehm..e gott ;-)

 

Okey..nåra mer frågor:

 

* hej nellie, vill du komma hem till mig på söndag??   / annie

svar: hade vart kul, men kan tyvärr inte på söndag.

* nellie kan inte du lägga ut dina egna tävlings set??

svar: okey..d kan jag göra.

* hej du. har du kille??

svar: kan man säga JAAAAAAAAAAA !!!

* hej e du inte me doris & inez längre.

svar: klart ja e det <333!!!!

* vem tränar du för?? e den bra??

svar: Ja tränar för Kristian, han e RIKTIGT bra för mig.



Mitt set på Thonna.
Blå/rött exclusive med Nellie Berntsson på.
Luva från Whitaker, med röda jävulshorn;-)
Röda benskydd från Catago.
Blå Brösta.
Sadel Pessoa



Gevalia:

Blått schabrak från exclusive
Blå luva från Glenn Gordon
Svarta benskydd från Jacson
Fattas på bilden..blå brösta
Sadel: Prestige

 Du får mig att må sjukt bra <33

Va...ska man ha på sig ikväll då på avslutningen??

Klänning??...ehm...naaa inte riktigt min stil.

Kör mina nya coola chinos & en vit tröjja me öppen rygg & vita converse.

Hatar att ha på mej kläder ja inte trivs i....INTE SÅ JAG ;-)

Men tar kort sen innan ja drar..så får ni se;-)

 

Idag lyssnar ja på, serri GRYM JUE!!
Califonia girls.....nej nej nej nej..

Tjörn Tjejer ÄGER !!!!!






/ NELLIE BERNTSSON, VEM ANNARS????


Kommentarer
Postat av: Ella<333

japp... snygga kläder idag nellie<3

älskar din blogg(L)

2010-06-15 @ 13:54:06
Postat av: Johanna

E Adam äldre än dig??:)

2010-06-16 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0