Hej på er då

Åhhh vilken BRA dag ja haft ida asså.
Va & red mina ponnys, som ja lägger ut filmer på neranför.
Okey..klaga inte på hur ja rider eller hur mina ponnys går. Vi gör så gott vi kan & ja va nöjd efter ridpasset.

Sen käka vi tårta & nam nam hos dom som äger gården.
Hade massa folk från göteborg där me barn, riktigt nice.

Lägger såklart alla 7 blommor under min kudde ikväll för att drömma om min prins;-)







Det finaste på jorden är DU, bara DU




Okey...då jobbar vi lite då tjejer...




Gevalia - drömmen som blev MIN





& nu va det THONNAS tur..






Min coola tuffa underbara THONNIS






& NU FÅR NI FILMER PÅ ALLA RIDPASSEN.....








SEN VARE THONNIS TUR SÅKLART ....dom filmerna kommer snaaaaaart.


/ nellish



Kommentarer
Postat av: fillippa

Aww,älskar bilderna<33så fina på er<33 Undrar egentligen hur fin får man bli?:)

Du är ju as bra på att rida älskar dina ridkor;)<3

2010-06-26 @ 00:07:29
Postat av: alice

hej nellie!

tänkte bara säga att jag tycker att du är grym. Du har en sådan koll på dina hästar, du kan verkligen rida & du driver en så stor blogg trots att du inte är så gammal. Du är bara två år äldre än min lillasyster (som har varit kompis med Smilla btw. Smilla och maja red Alexander Lukas tillsammans) och fyra år yngre än mig, men det känns som att du är nästan lika gammal som mig! :)

Ja, tänkte bara säga det. Att du är grym.

kram!

2010-06-26 @ 01:13:01
URL: http://www.alice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0