Heeeeej, mitt liv e PERFEKT :)

Men heeej på er sötishar!!!
Kan ju inte mer än att säjja att mitt liv e perfekt.
Mer än perfekt.
 - sommarlov
 - ponnysarna flyger
 - mami & papi e top class <33
 - kompisarna äger
 - jenny e bäsht
 - adam e top class me allt
 - snart varberg

Åhhh vill aldrig att denna sommaren ska ta slut.



Ja & Jenny har roligare än roligast.

Vi e exakt lika hon & ja i sättet & så.

Vi flamsar & tramsar & gråter & busar...hahah

Ida ska vi rida ut mina ponnys, sen nästa vekka ska ja åka till henne & hoppa på hennes stora gräsbana!!!



Men vi e knäppo asså....Top Class friends!!!!

Love u GMN <3333

Adam  - min bby love, du <33



Sååå vacker på insidan o utsidan <33

Men...har så mycket kul ida ja ska gö....så bloggar ikväll såklart!!!!


Världens bästa tränare, som har fått mig & mina ponnys att bli grymma ihop.
Tack tack tack tack tack.....Kristian B



/ nellish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0