Här kommer svaren från frågorna idag!!!!

Okey svaren på era frågor från BDB & bloggen idag kommer här!



Vill du bli vän med mej?:)

svar: Men klart gmn, känner dig inte..men alla VÄNNER är välkomna!!!


när är du född? (: viket år?

svar: 00


hur snäll är jag från 1-10 ??<333

svar: känner dig inte, men säkert 10 !!!!!!



tycker du det är jobbit att va populär?

svar: förstår inte frågan?? vem e populär?? Jag e JAG!!



Du har ju sagt att det går VÄLDIGT bra med Gevalia men hur går det med Thonna då ? =)

Och har du bara kingsland på dina ridkläder? =) <3


Svar: Thonna, jo det går framåt. Det är en STOR ponny, stark men ett hjärta av guld!
Vi håller på att lära känna varandra, varje dag. Vi gossar, busar & såklart tränar för att lära känna varann.
Vi hopptränar för Kristian & rider markarbete.
Har gått dåligt 2 tävlingar & vann hela meetinget en tävling. Så svaret e PÅ RÄTTVÄG!!
Nej, jag har inte bara Kingsland. Men är ett Kingsland freak..hehehe;-)



Hur ska din blivande C ponny se ut??

svar: Jadu....det är ett tag kvar. Men en nätt ganska liten C ponny i typen. En snabb & väldigt framåt ponny vill ja ha. Ingen stor kraftig sak..utan en nätt. Ska va ÄRLIG på hinder & som sagt framåt.
Jennys nya D ponny bella....en sån typ som hennes i utsendet, det gillar ja!!!


Hej Nellie. Vill du tävla GP ponnyn när du får C ponny.

svar. OM ja vill?? KLART ja ska göra det!!!!!!


Hej du där, har sett dig rida på dina filmer o så men aldrig i verkligheten. Men det ser bra ut. Kämpa på.
Men vilka klasser tävlar du, för du är väl inte så gammal??

svar: Jag hoppar Lc, LB. Har aldrig startat LA, men ska göra det detta året. Jag är född 00, så tack om du tykker ja e duktig för min ålder!!!


Vad ska du göra i midsommar??

svar: Rida, träna & bara va me familjen.


E du kaxig Nellie??

svar: OH NEJ, men tar INGEN skit från NÅN @@@@


Hur länge har du & adam vart ihop??

svar: 7 månader igår. <333333


hej, har du tävlat mot maja olsson, linn syrra. Ni e la lika gamla va???

svar: Nej


Varför flytta du från de andra stallet??

svar: Närmare hem. BARA DÄRFÖR.


Hej gumman, du sa ju att du INTE va en stil ryttare. Men du hade ju bra stilpoäng i askim ju, ja va där;-)

svar: hahahaha...tack..typ ;-)


Nämn en ponny som du tycker e nice. INte din.

svar:  Elisabeths, Ragge  = galet fin ;-) & sagoponnyn winnietoo, helt klart ;-)


Tror du att du fixar en LA nu?? & med vem ska du starta först???

svar: Trooor ja vet vem denna fråga e ifrån;-)
Nej ja fixar inte en LA nu..därför startar ja inte NU.
Som det ser ut nu startar jag Gevalia först i La.
Men oroa er inte...lägger ut på boggen när ja ska starta min LA..så alla nyfikan kan kolla ;-)

Vad heter du i mellan namn??

svar: Josephine


Tack för ROLIGA frågor;-)






Nu drar jag & rider mina ponny`s...


/ nellish


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så mycket nellie sötnos!

Kolla min blogg du o thonna är med (;

2010-06-24 @ 19:42:33
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: Mirjam

med gud öfta du är 10?! :O ser verkligen inte ut som de :)

2010-06-24 @ 21:27:32
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Malin<3

Vart köper du din kingsland grejjer? Galet fina :-) Du rider gryyymt bra Nellie och har fiiiina ponnys! Älskar din blogg oxå<3

2010-06-25 @ 17:55:28
URL: http://silverbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0