Grym Dag

Dagen vart riktigt snajjsig ju.

Massa bilder från härliga ridturer idag i d fina vädret.

Thonna & Gevalia: red dom på terräng banan & galoppera i backar & på ängen.
Dom tyckte det va underbart.

Mirja: Red henne på terräng banan & avsluta i paddocken. Jätteduktig va hon.



jag & gevalia



gevalia i backen

den fina galopp slingan...



jag & gevalia



Titta på min fina ponny Thonna



Thonna & ja



Jag & Mirja...hihi pigga ponny bus!!

Nepp...nu ska ja lägga mig, e så galet trött imon blire ADAM....åh längtat <33



1478 läsare idag, tackar, bockar & niger!!




nellie berntsson <3 adam larsson=sant




/ NELLIE B, KLART


Kommentarer
Postat av: Emilia

Alltid lika söt och rider alltid lika fint. <3

2010-06-16 @ 21:47:19
URL: http://www.josefiiiineeeee.soclog.se
Postat av: Emilia

Alltid lika söt och alltid lika bra på att rida.<333

2010-06-16 @ 21:47:53
URL: http://www.josefiiiineeeee.soclog.se
Postat av: Antonio

Hej Nelson.



Nu är jag framme på hotellet i Paris.

Puss och kram, älskar dig jätte mycket.

Ses på fredag.



//Pappa

2010-06-16 @ 22:42:17
Postat av: Undrande

Hej på dig!

Mysig blogg.. undrar, vem är det som tar alla bilder på dig?

2010-06-16 @ 23:23:59
Postat av: .....

Du är la bst på att rida av alla eller.....

puss puss<3<3

2010-06-20 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0