Vilken kväll......

Chooops på er då.
Nu måste ja berätta om igår asså.
Ja va me Olle (olivia) & Jenny. Vi va på stranden & bada.....as gött. Så kom alla familjerna & vi käka vi stranden o så. Även Dom som äger vårt stall kom...så d va chill!!
Sen efter det drog vi te Olivias stall för vi skulle rida hennes ponnysar.
Det gjorde vi.
Men sen kom VÄRSTA ovädret in
DET ÅSKA & BLIXTRA.....asså precis över oss typ.
Vi satt i henes sadelkammare..o blixten slog ner precis utanför.
VI skulle typ sova i nån stuga...helt själva.
Men va as rädda...så pappa kom & hämta oss hem te mig!!!

Men först drog vi te mitt stall & tog in våra ponnybäbisar som va rädda fö åskan ju ;-)

Men sen kommer det roliga!!
När vi satt där på mitt rum..i min soffa...vi va as rädda fö det åska fortfarande.
Så kolla vi på Irene Huss...den e as läskig....me han den där Basta kille som e i den filmen ju.
Då satte pappa på sig en långhårig peruk & SMÖG ner källaringången & smöööööög på oss.
Samtiditgt filmar han allting!!!

Asså vi höll på o dö!!!

HÄR KOMMER FILMEN!!!

KOMMENTERA NU DÅÅÅÅÅÅÅ,, HAHAHAHAH


 

/ NELLISH


Kommentarer
Postat av: Ida :)

vad har du för hjälm ? :) fett snygg (Y)

kolla gärna min blogg ;)

2010-07-13 @ 20:08:52
URL: http://idaoskar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0