Varberg är nära nu........

Men hallå då på er!!
Liiite trött idag, japp d e jag. Kollade på en wallander igår, som faktiskt va sjukt läskig.
Ida jobbar ja.....haha..måste tjäna pengar fö Varberg jue ;-)

Ingen träning fö mig idag..ba fö 3 dagars meeting i helgen.
Vi byggde bana hemma i paddocken på gården igår kväll...som vi ska hoppa ikväll.
Jag ska hoppa alla 3 ponnysarna, riktigt kul!!!
Kommer ta bilder såklart & lägga ut imon <33



Sen ska ALLA träns & sadlar & brösta & benskydd hem & putsas & tvättas.
Alla täcken & schabrak redan rena.

Detta blir det:

Vitt Kingsland schabrak & blå glenn gordon luva
Exclusive `nellie berntsson med exclusive luva till
Exclusive Sweden med luva till
Marin blått Glenn Gordon med blå GG luva till

Nya svarta Eskadron skydd till båda, även gel skydden till Gevalia.

Sen blire Röda Tretorn, vita mountain horse ridbyxor, mitt sverige skärp & kingsland tröja & mina jacson handskar.




Så bara 2 dar kvar till ja, pappa, mamma, smilla & adam drar till varberg & helsingborg i 3 dagar - RIKTIGT NICE!!!!


Dagens Nellie:

kläder: svart linne, jeansväst & vita converse
parfym: clean
humör: trött
ska: jobba & hoppa ikväll
vill: att d ska bli torsdag NU
längtar: efter adam
mitt senaste sms: från adam





/ nellish * uppdaterar senare *

Kommentarer
Postat av: Wwwwoooooorrrrffffarrr

Va ska ru gö i Helsingborg ?? Tura??

2010-07-20 @ 12:44:45
Postat av: Anonym

bor du nära varberg? :P

2010-07-21 @ 01:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0