Vinnaren av dagens fråga!!!!!!

Men hej på er igen!!!
Nu e ja vaken & väntar på Alex som e på väg hit te mig!!
Asså vet inte va vi ska göra...men ja e as trött ida..så de blir la mkt snack & en massa chill typ!!
Somn typ as sent igår för vi hade ju massa folk hemma.
Jenny & hennes familj va hos oss & även dom som äger vårt stall.
7 kids & massa vuxna typ.
Riktigt nice va d!!





Fått lite nya frågor igen & tänkte att ja såklart svarar på dom så snabbt ni lämnar dom...så ja itte tappar er som läsare ju!!!  ;-)


: Fanny<3

hejsan nellie ! jag vet att du redan har skrivit detta men jag hittar det inte ;P men hur gjorde du för att din blogg blev så stor ?? ;P som sagt vet att du har skrivit det, men ändå ;)


svar:

Hej Fanny!!
Jo ja har skrivit d innan. Men tar d igen - only for you ofc ;-)
Ja börja blogga typ för 9 månader sen, ba fö skojjs skull.
Men visst i början va d itte många läsare.
Men nu tar ja detta som typ ridning. Man MÅSTE ha tålamod. Ja e inte sån som börjar nånting...o sen ger det 4 veckor & så slutar jag me d.
Inte min grejj alls.
Samma me ridning...du måste kämpa kämpa kämpa kämpa fö att komma nånstans jue.
Vissa ger en blogg typ 3 veckor..sen ba..nej nu slutar ja.
Sen vips har dom en ny blogg.
Då tröttnar man att läsa, även jag.
Men satsar man på sin blogg...så stannar ens läsare kvar.
Samma me ridning. Lägger du inte ner..utan kämpar vidare..o inte typ ba..ne ja skiter i detta nu...nu hästen fattar ju itte.
Man måste kämpa fö att komma nånstans.
Ja tror inte på att ha 4 bloggar.....& sen gnälla fö man inte ha läsare.
Jag lägger MKT tid på min blogg.
Filmar, fotar...bloggar på kvällar, morgonen & så.
I början va mami & papi sådär glada i bloggen.
Men nu läser papi & mami varje da & kommenterar ibland.
Dom e stolta över mej att ja fixxat detta - & även ridningen me mina 2 ponnys.
När ja gör nåt så går JAG IN FÖR DET TILL 100%.
Samma när det gäller, vänskap & kärlek.

Hahahahaha...även Jacob Ling Vannerus har ju kommenterat MIN blogg ju....STOLT ****




Postat av: Ida :)

vad har du för hjälm ? :) fett snygg (Y)
kolla gärna min blogg ;)


svar:

Hej Ida!
Visst e hjälmen riktigt snygg!! Det är en Lamicell!!!


Hej!
Äru modell fö nån tidning eller nåt??

svar: Nej, jag fotas fö min mammas klädbutik sjöbarn.
Är med i avenue modeller.



Sen måste ja ju lägga ut den BÄSTA föklaringen på DAGENS fråga:
Vad är KÄRLEK!!

Asså ni måste gå in på det inlägget & läsa alla kommentarer!!
Så galet fina...när ni skrivit om kärlek!!
Men det fanns 1...som beskrev ORDET i min stil!!!!

Så här är den bästa föklaringen i mina ÖGON:


 från:jennifer

Individuellt...



Hahahaha fatta den BÄSTA beskrivningen!!!
För det är JUST det de är, kärlek... INDIVIDUELLT !!!
Så Jennifer....GRYMT bra beskrivet asså!!!!!!!




/ Nellie B









Kommentarer
Postat av: ella

Jacob är liksom inte den bästa personen som finns han sårar folk och gör dom ledsna han skriver till folk att dom är speciella men ändå sårar han dom ? ;o

Jag trodde jacob va en snäll kille men när man väll snackar träffar han så visas det att han inte är det eller jo han e väll skyst men asså han sårar folk och gör dom arga han säger inte ens förlåt ;o

2010-07-14 @ 10:44:44
Postat av: Anonym

vilket inlägg va de han kommenterade? ;)

2010-07-14 @ 11:46:57
Postat av: Anonym

skriv vad jacob kommenterade :D

2010-07-14 @ 15:29:25
Postat av: fanny (A) <3

tack för svaret <3



jag har ju haft många bloggar ;P men jag ska verkligen satsa på denna nu ;-) har stängt ner dem pga olka saker ;-) men tack så jätte mycket <3



p.s. du är skeeeeetasööt tsm med både adam och hästarna ;-) <3

2010-07-14 @ 21:52:39
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: Hamiltonuknow@BDB

Asso du är sjukt söt!

Och har as fina powniis!

2010-07-16 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0