Nellish

Upp som en sol???......naaaa inte riktigt så va??
Va duktigt trött ida kan ja lova.
Somna AS sent igår jue......typiskt!!  @@

Men, men...bara att bita ihop & se framåt ju!!
Ida..ska Thonnis få nya skor. Ska rida Gevalia när hovslagarn skor Thonnis.

esphoto.se
Nu måste jag verkligen ge ER värsta värsta pussen på eran mun ju!!
Så MYCKET besökare jag har nu...HAR JAG NEVER HAFT.
Visst kan jag la erkänna att ja tycker nog att ja e värd det...för ja uppdaterar ofta...& lägger STOR tid på min egna nellie blogg.

Jag älskar att logga in & få läsa all underbara kommentarer från er.
När ni addar min msn & så snackar vi där <33333
Men ja vill ju göra min blogg ännu bättre....så kommentera va ni vill läsa om .......så skriver jag det.
LOVAR.......


Det kan vara vad som helst....mina ponnys, kärlek, vänskap, svartsjuka.....ja precis vad NI vill.

En sak....nån undra om jag skriver ALLT på min blogg???
Neee...såklart inte.
Mamma & pappa läser den ju......så man måste ju skärpa till sig ;-)
Men serri....ne inte allt....försöker verkligen svara ALLA noga på alla frågor & så.......men som sagt inte allt.



Bild på mitt nya tävlinsskärp köpt i falsterbo. Sjukt snyggt.




Min halvspanska mi papi Antonio, som va extra glad igår när Spanien vann fotbolls vm....haha
Han digga falsterbo.......cooling!!!





Malin Baryard skrev till mig på falsterbo. Där ser ni skärpet som ALLA typ hade därnere...hah nu även JAG ;-)




jajajaja....man får la skojja i bilen litegranna elle;-) haha

DAGENS NELLIE B :

kläder: rid kläder såklart
parfym: clean
skor: tretorn stövlar
humör: lite lessen på en igår..... :(
vill: massa saker kan ja lova
hoppas: på ett förlåt ida
ska: rida mina 2 ponnys
msn: me typ 15 olika
ska köpa: en kingsland tröjja



kort från : esphoto.se

/ nellish


Kommentarer
Postat av: fanny (A) <3

hejsan nellie, en fråga till ;-)



vad är ditt bästa resultat i lb ? <3



kram <3

2010-07-12 @ 11:36:34
URL: http://fannylindqvistt.blogg.se/
Postat av: isa-

skriv om kärlek & svartsjuka :) och såklart om dina ponnys också. fin är du, puss!

2010-07-12 @ 20:00:21
Postat av: proppen<3

du är så grymt duktig gmn för di ålder<33

2010-07-12 @ 21:47:02
Postat av: Anonym

Bara ääälskar skärp till ridbyxor! är super snyggt verkligen

2011-02-18 @ 00:24:51
URL: http://ooliviaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0