Falsterbo

Gomorron på er sötisar.
Vakna tidit idag - va sjukt pigg imorse asså. Vet inte varför men..så är det bara.
Fick sms från Gurra i Spanien igår..han verkar ha d riktigt gött kan ja lova....men det har ju vi med ;-)

Asså mina ponnys har SÅÅÅ ont av värmen :( dom verkligen lider.
Sen dom jävla blinningarna & flugorna som attackerar dom.
Gevalia hade kliat sig & fått ett sår på sidan.....gott nu i värmen. NOT.
Nu tar ja in dom på dan...så dom får stå i svala stallet & ute på natten.



Nu har mina bäbisar vilat sen förra veckan. Haft lite sommarlov...ska börja skritta båda idag. Skrittar nog ut på slingan. Gott för dom. Efter det spolar ja av dom m vatten....aaaaw skönt för dom.

Fick en fråga av en tjej på kommentar:
Rider du B ponny, hur gammal är du??

Svar: Japp ja rider Bponny, har 2 egna. Jag är 10.


Åhh längtar tillbaka till Falsterbo. Det var UNDERBART där nere asså....så galet skojj.
Jacob Ling Vannerus...sprang man ju på haha ett antal gånger.
Fin??? OH MY GOOOOD säger jag bara.....

Beautiful
 


/ nellish

Kommentarer
Postat av: jag :)

nejj!? :o



gud, äru 10 :o

du ser ju mer ut som tyyp 15 ;) du är as fin !!

2010-07-11 @ 11:16:53
Postat av: jennie

vad köpte du på falsterbo? :)

2010-07-11 @ 11:28:33
URL: http://treryttare.blogg.se/
Postat av: Ella

Helluu, kanske kommer du ihåg mej. jag har tävlat mot dej med min ponny adam!

Skulle bara säga att jag trodde inte du var 10 och att jacob är sjjuuuuuukt fin och snygg!!1 x)

2010-07-11 @ 11:59:24
Postat av: fanny (A) <3

hejsan nellie ;) jag undrar när du känner att du har uppnått allt som du vill med din ponnys, kommer du då ha kvar dem när du kanske köper en ny eller ska du sälja dem ? undrar bara ;) <3

kram<3

2010-07-11 @ 15:49:14
URL: http://fannylindqvistt.blogg.se/
Postat av: jennie

haha, erkän det är jacob som är jag :)

2010-07-15 @ 19:49:17
URL: http://treryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså, helt ärligt så tror jag inte att han vill ha en liten skit !

2011-02-28 @ 11:48:48
Postat av: Anonym

Asså, helt ärligt så tror jag inte att han vill ha en liten skit !

2011-02-28 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0