Okey.....tbx

http://ponyochryttare.blogg.se



Okey...där har ni en blogg som ni kan läsa tycker jag.
Länkar dom för att ja va med på deras lista......  :)    :)
Kan nog bli en bra blogg....istället för alla skvallerbloggar om oss ridtjejer!!

SERIÖST....HJÄÄÄÄLP.
Alla ni som kan nåt om hästar & rider.
Gevalia har börjat klia sig i sin svans.....hon gjorde itte det förra sommaren
Thonnis har ju eksem...så hon har ju täcke....
Men Gevalia.....:(
Har ni nåra tips om va man kan göra...förutom att täcka henne oxå???

      H      J      Ä     L     P     !      !     !


På Torsd ÄR DET HOPPTRÄNING IGEN....YIPPEEEE!!!

Ska hoppa Gevalia & Mirja....Thonnis får va hopp ledig denna veckan. För hon har gått så bra endå.
Hoppas de e liiite svalara imon....så man slipper typ ehm DÖ i svett....


Ramlat in nåra frågor på PM från bdb & nåra som börjat maila till mig, på [email protected]


- Hej Nellie.
Tycker du är GRYM ska du veta. Men en fråga..va köper du alla dina kläder???

svar: Hej hej!!
Min mamma äger en klädbutik..såklart blir det att ja har mykke kläder!
Tack..men handlar mest på Sjöbarn, www.sjobarn.blogg.se


- ....gör du nåt annat än typ enna rider???

svar: Hej. Asså hur skulle ja hinna???
Rider 2 ponnys, ibland 3 varje dag.
Men springer på kvällarna....sjukt skönt är d.


Vilka bloggar läser du???

svar: Jadu....har länkat det innan på min blogg.
Men nu...är det massa olika bloggar faktiskt;-)


- Tja Nellie, fining är DU <33
Är din boyfriend svartsjuk???


svar: Det är vi båda 2





SÅ IDAG SKA JAG, JENNY & OLIVIA SOVA I NÅT HUS TYP....HELT SJÄLVA --   

Hahaha riktigt kul asså...& liiite läskigt....


/ Nellie B  
             







Kommentarer
Postat av: zara

Hej,du kan ha på HTH där hon kliar sig,för de har jag på min ponny ,för hon kliar sig ochså på svansen :)

2010-07-12 @ 15:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0