Nu är jag GLADARE än GLADAST

http://ponyochryttare.blogg.se/


Jag blir så varm i hjärtat när ja läser detta asså..på den bloggen.Att nån suttit & lagt ner den tiden på att ge mig så mkt beröm. Det gör mig så jädra glad ska ni veta!!!!


Detta får mig att vilja bli ännu bättre, detta får mig att kämpa ännu mer.
Att komma hem från stallet nu..typ kl 21.00 på en fredag efter att ha ridit 3 ponnys i typ 2,5 timmar....& att få läsa detta...får mig att nästan bli så glad att man börjar gråta <333

Efter ALL tid vi tjejer/killar lägger i paddocken, i kalla maneger & varma gräsbanor...borde vi hålla ihop. Inte stå & snacka skit om varandra på tävlingar.
Fan...kom fram & säg hej..istället för att stå & snacka massa skit.
Skratta om man får ett stopp...eller säga:
- Fan va fort d gick.
Nästa gång får DU ett stopp eller flyger av----- & jag har här & nu bestämt att ja ska vara bättre än ALLA andra.
Ja ska hejja på alla & ALDRIG mer titta snett eller gotta mig åt när d går dåligt för min konkurrent typ.

Det kommer få mig LÄNGRE.....

Tack tjejer som skrivit så fint om mig.
Mina mami & papi läste det & dom va jättstolta över mig.

Nu KÄMPAR ja ännu mer....LA närmar sig ;-)






LÄS OM MIG PÅ :http://ponyochryttare.blogg.se/

/ Nellie

Kommentarer
Postat av: Malin

SANT !



Nellie du kommer att gå långt ! <3

2010-07-17 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0