NI får mig ATT må bra

Idag när ja logga in hade jag 1 sida full med kommentarer på bloggen. Såna som kommenterat gamla inlägg & nya.
Riktigt ROLIGT - man blir så j*vla GLAD ska ni veta.
Sällan jag får elaka kommentarer...visst ramlar det in nån bitter & sur kommentar då & då...men ÄRLIGT, NI mina läsare är fan BÄST!!

Fick lite frågor....svar kommer såklart direkt!!!!

                         ***  
tove

hånglar ni?:)
elr har ni gjort det ngn gång?=)de kanske är dags!
höhö!:P
snygg blogg!!
hur gör du designen?!:DDDDDDD
<333


svar: Hej Tove.

Den första frågan är nåt mellan mig & Adam tycker jag!!
Men vi har vart ihop i 8 månader...så.
Designen har en som heter Anna gjort som bor i Sundsvall.


vilket inlägg har jacob kommenterat?:D<3

svar: det får ni leta upp själva...men en ledtråd:   jag :)


hur gör du designen?
elr header?
i vilket program?:D
fin bloggx)

svar: hej!!
Svara på det i fråga no 2. Tack för du gilla bloggen :) <33


Hejj!

Jag tkr din blogg e skit ffin.

Men jag vill säga att du är inte som andra som vill vara nått? du e så mogen och bara tio och rider skit fint!!!!! DINA HÄSTAR ÄR JU FÖR SÖTA!! Jag tkr du är en förebild till 10 åringar som försöker vara äldre en vad dom är!! Jag har själv en stor häst Brunskäck som heter Fjalar ( ser ut som en indianhäst ) men det jag vill komma till är att du är så himmla söt och dkt på vad du gör! själv är jag ju snart 13 men ville bara säga att du är skit duktig!!1

sen en frågaa???

Hur hinner du med alla hästar?:D



svar: Bara att bita ihop & göra det!!
Är i stallet VARJE dag. Igår red jag 3 ponnys tog 2,5 timmar. Så hade kompis med mig i stallet.
Tack för du läser min blogg & lycka till med din häst <33


                                   * * *




LÅÅÅÅÅÅNT INLÄGG KOMMER IDAG......HÅLL KOLLEN!!!!!




/ NELLISH

Kommentarer
Postat av: 96an ;)

MERMER videoblogg Snällasnälla nellie ;) skulle vara kul om du kunde lägga upp en video som här ovanför varje dag:) d skulle göra din blogg änu roligare att läsa än vad den redan är:) snälla :)

2010-07-15 @ 18:25:04
Postat av: Fanny<3

en fråga nellie ;-) <3



eller ingen fråga, utan ett påstående :D



jag tycker att du är skeeeeeeeeeetagrymmmmmmm på att rida ;-)



men nu så kommer en fråga ;-)



när du började du rida, vart red du då ? på allmänt eller privatstall ? <3



kram <3 <3 <3 <3

2010-07-15 @ 21:09:12
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Du är en skit bra kompis nellan vi hade riktigt kul i skolan idag vi kan vel göra något nån dag du är så rolig skrattar nästan så jag svimma idag

2011-01-11 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0