Nellie is here...

Hej o goddag!!!
Nellie is here...japp!!
Dagen igår va chill kan ja lova. Skulle rensa min garderob..men mami gjorde d istället. Min, hennes & smillas. Asså 6 st STORA säckar me kläder..ska vi slänga nu!!!

Ja & Adam baka såna här smarriga...mums...



Sen kolla vi klart på Snabba Cash - G R Y M !!
Men Joel Kinnaman e verkligen NOT snygg asså. haha
Sen låg vi i sängen & prata liiite grannom massa saker han o ja.

 me
På efm drog vi te stallet & tog in hästarna. De hade regnat så..men dom hade stått inne i lilla huset & så dom va inte så blöta. Asså dom har ett eget liitet hus i hagen som dom kan gå in i typ.
Sen red ja Thonnis rejält pass i paddokken...flytta & ställa & red henne på tygeln såååå fiiin aaaaew. Jobba henne i galoppen rejält.
Pappa longerade Gevalia innan ja skulle rida.
Sen hoppas Adam upp & skritta av Thonnis.
Duktig du e älskling. Thonnis gillar verkligen Adam..fö hon vet typ att han ba sitter där o hon kan bara gö som hon vill ;-) hahaha


Sen när Gevalia va uppvärmd..hoppa ja upp & red henne i paddocken me.
Hon gick galet fint.....som alltid.
Sen fick dom goa täcken på sig & massa gott hö. Sen fick dom nana inne. Bääääbisarna, älskar er.



Idag ska jag rida ut båda 2 mot golfbanan. Där e en jätte fin galopp sträcka så dom kan få sprina båda 2.
Tycker de e viktigt att dom får komma ut. Rider ofta ut..mellan tävlingarna.
Så att dom slipper BARA gå i paddocken.
Båda 2 älskar att komma ut i skogen <333 & ja me!!


* SEN TILL ALLA SOM FRÅGAR, ADAM ÄR 12 *



Min låt som jag lyssnar på idag ALL DAY ÄR :

gammal...vet...MEN GRYMT COOL & BRA







/ NELLIE

Kommentarer
Postat av: Felicia

Inget jag bara säger utan MENAR DET PÅ STÖRSTA ALLVAR!



Du e SJUKT sööt och underbart vackert hår <3

2010-07-31 @ 11:27:26
Postat av: Fanny<3

har du hört om alexandra gruvander ? men jag tycker det är coolt att man vågar rida i skogen, man ska inte tycka att ridning är någon mesig sport. jag tycker du, och alla andra som rider är sjukt coola och modiga som vågar rida !



kram <3

2010-07-31 @ 15:25:24
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: Wwwwoooooorrrrffffarrr

NNNeeeeejjjj släng dom inte

Wwwwoooooorrrrffffarrr tar hand om säckarna

2010-07-31 @ 17:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0