Mina svar till er, såklart!!!!

Felicia

Har du tänkt att du och Adam kommer va tillsammans i 2 år tyyp =P

Vad använder du för smink och vilken Mascara använder du X) haha =P

svar:
HEJ FELICIA!!! JADU..HUR KAN MAN VETA SÅNT??? VERKLIGEN INGEN ANING?? JUST NU HAR VI DET VÄLDIGT BRA & ÄR OTROLIGT KÄRA. VART IHOP I 8 MÅNADER.....& HAFT D GALET BRA. HADE LIVIT OTROLIGT LESSEN OM D TOG SLUT - O DE E JU KÄRLEK
SEN ÄR JU ADAM ÄLDRE ÄN MIG...SÅ DET ÄR VÄL D SOM KANSKE KAN BLI KNAS??? VENNE??? ADAM FÅR SJÄLV KOMMENTERA OM DET ;-)

JA ANVÄNDER MASCARA, EHM VA HETER DEN....MAX FACTOR DRAMARIC LOOK.

jullan

vad har du för märke på din systemkamera?
t.e.x nikon d40!
gud vad bra du rider!
va jacob där?
i vilket program gjorde du din header i??
Hej då Ps. din blogg är skitfin!:D<3333



SVAR:
EN CANON KAMERA. TACK SÅ MYCKET SNÄLLT AV DIG!!
NEJ JACOB VA INTE DÄR, MEN HANS MAMMA, PAPPA & SYRRA. TÄVLADE MOT MELANIE & PRATADE ME HENNE PÅ TÄVLINGEN!!
MIN HEADER HAR EN TJEJ SOM HETER ANNA SARA GJORT.
TACK IGEN <333


har din kompis som oxå tävla blogg eller bdb? vill du skriva den såfall? :)


SVAR: JAPP D HAR HON...JA HAR LÄNKAT DEN I NÅGRA INLÄGG LÄNGRE NER, SÅ KOLLA DÄR!!
HON HAR ÄVEN BDB  STPS HETER HON. JENNY JANSSON!!!


 Emmaa <3

Asså älskar din blogg sjukt mycke Nellie ! jag kan sitta i timmar och läsa din gamla inlägg även om deom e typ asgamla !! iallafall jag har lite frågor.

Din stil e helt underbar, och jag vet vart du får dom ifån och sånt men om du kunde lägga ut en bild på dina favoritplagg så skulle jag blivit sjukt glad !!!!

hur kändes det när du såg adam första gången ??

du e ju så ung och e så sjukt bra på att rida. men när började du rida egentligen ??

gillar du Twilight för jag bara ÄLSKAR twilight asså speciellt den senaste !!

PUSS O KRAM EMMAA <3

SVAR: 

AAAAW FAN VA GLAD JAG BLIR SKA DU VETA!!!!
MIN STIL....HM.....JA DET KAN JA GÖRA. MEN MINA FAVORIT PLAGG JUST NU ÄR DETTA:

SÅKLART MINA 2 CONVERSE, ROSA & VITA.

SLITNA JEANS & MINA JEANS SHORTS. INTE FÖR GULLIGT...MEST BASIC KLÄDER TYP!!!

JADU...ADAM & JAG HA JU GÅTT I SAMMA SKOLA LÄNGE...MEN ALDRIG PRATAT ELLER NÅT SÅNT.
MEN HAN ÖGON & SÅ GÖR HAN ETT SPECIELLT SÄTT MED LUGGEN FÅR MIG ATT DÖÖÖÖÖ.
EN GÅNG EFTER SKOLAN KOLLA HAN RAKT IN I MINA ÖGON......ASSÅ JA HANN TYP INTE MER ÄN HEM..SÅ LOGGA VI BÅDA 2 IN PÅ MSN....SEN SATT VI EN HEL FREDAG KVÄLL O PRATA PÅ MSN...TRÄFFADES PÅ LÖRDAGEN....JA...SEN GICK DET INTE LÄNGRE.
JAG BLEV TOKKÄR I ADAM & ÄR DET FORTFARANDE.   <3333



JA BÖRJA RIDA NÄR JA VA 6 ÅR....TACK SÅ MKT <33
NEJ...JA ÄR INGET FAN AV TWILIGHT....INTE ALLS <33

KRAM / NELLIE

lovisa

hej :)
vet du nått om novabetten?
är dom bra?
vad har de för inverkan?
:)))))))

SVAR:
HEJ LOVISA. NEJ JAG HAR ALDRIG RIDIT NÅN AV MIN HÄSTAR PÅ NOVA BETT. MEN HAR HÖRT ATT D SKA VARA VÄLDIGT SNÄLLT MOT HÄSTEN, MEN MÅSTE VARA NOGA ATT FÅ RÄTT STORLEK ANNARS KAN DOM LÄTT FÅ SKAV.

 NOVA BETTET, SOM JAG TROR ÄR VÄLDIGT BRA!!

svea

vad hade gjort att du dumpa adam????? eller finns det nåt??
skulle du kunna tänka dig att bli ihop med gustav igen???
bara nyfiken

SVAR:
ATT LJUGA DET FIXAR INTE JAG. VÄLJER MAN & LJUGA, VÄLJER MAN BORT MIG.

JA MÅSTE VARA KÄR FÖR ATT BLI IHOP MED NÅGON. JAG ÄR INTE KÄR I GUSTAV.

anonym men har ett namn

är du nöjd med:

1 dig själv

2 dig & adam

3 din ridning

4 ditt liv

5 dina vänner


SVAR:

1. JA
2. JA
3. IBLAND, IBLAND INTE
4. OJA
5. JA

Felicia A

hejsan hon som van va hon äldre eller yngre än dig ? Hon såg yngre ut

SVAR: ÄLDRE HON GÅR I 8:AN



/ NELLIE


Kommentarer
Postat av: Oline

hejj nellie!

hur gamal ä din pojkvän adam?

ä lite avensjuk på ditt liv ;$ pinsamt män xD

älskar bloggen o ja funderar på att börja tävla regional hoppning o dressyr;)

blivän mä mejj på bdb ja heter presidentryttae

/oline

2010-07-28 @ 19:08:48
URL: http://baratavlingsponny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0