Hemma igen...

Vart i stallet hos mina bäääbisar.
Jag, Agnes, Smilla & Anna red ut...eller ja & agnes galloppera runt på härliga vägar i skogen.
Våra ponnys älskade det.
Thonnis va heeelt galen & jättepigg...& Rosa va jätteglad!!
Sen hoppa ja upp på Gevalia & galoppa henne i skogen med.
Hon va så nöjd lilla gumsi <33

Avslutade me Mirja...sötis. Imon kväll rider ja & agnes ut på lång skogs tur. Ashärligt sååklart. Smillis rider Gevalia imon.

Så..va händer Nellie imorgon då???

Joops ja ska till Göteborg me hela familjen. Vi ska kolla lite o  så...kanske shoppa nåt nice!!

Riktigt myyyws att åka hela familjen tycker jag.

Kanske ska träffa Miche`l & Maria...hoppas <33

Detta ska ja kolla på i Göteborg:
* parfym - behöver nån ny god såklart
* ny deo
* väska....en svart speciell som ja vill ha
* nåra tröjjor
* smink

Jaaa...får nog va extra snäll mot pappa ikväll tror jag;-)haha



Denna låten spelar jag nu samtidigt som ja bloggar, sjuuuukt bra kan ja lova....LYSSNA!!!!



/ nellish

Kommentarer
Postat av: Fanny<3

här kommer en fråga som jag bara kan komma på när jag precis har vaknat.



hur länge brukar du sova på morgonen ? ;P <3



puss&kram <3

2010-08-01 @ 08:42:47
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: e-poeten

hur gammal är du ?

2010-12-05 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0