Gomorron...e i vakna?

Uppe me tuppen idag!!!
Ska iväg me pappa på en hemlig sak...hahaha
Ida ska jag & Adam passa Smilla min syrra för dom ska på fest!!
Mina ponnnysar vilar idag båda 2.
Imon blire att rida ut bort förbi golfbanan på lång härlig tur!!

Asså shiiiiit va d regnar nu :o  HEELT galet kan ja lova!!!

buuus

Tack igen för alla fina kommentarer ja får på bloggen. Statestiken e bättre än någonsin.
Uppdaterar OFTA...d vet ni.
Vill ni att ja ska skriva om nåt specielt gö ja d.



Får verklogen jättemkt beröm för mina ponnysar.
Ja vet..dom är galet fina. Båda 2, på olika sätt.
Asså om ni bara kunde få lära känna dom oxå..hahaha ni hade dött. Dom e typ som 2 gamla tanter ;-)
Dom e så beroende av varann...Thonna typ tar hand om Gevalia..som inte ens vågar gå helst nånstans utan sin mamma Thonna ;-)
Aaaaw söwta!!


Kolla här...hihi, samma dag ja fick typ Thonnis. Ja va så glad!





Min prinsessa nu:




Hon är så underbar! Hon är min!

Fatta kul vi ska ha de i Varberg på 3 dagars tävlingen!!
Adam ska med & vi ska bo på hotell!!
Jenny & Lotta ska dit & tävla med...så fan vi kommer ha as kul kan ja lova!!!
Ca 31 starter i min klass....riktigt kul att det är så många !!!

                            *  *  *

AV ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG, SKA NÅRA DIT TILL VARBERG????
KOMMENTERA................


/ NELLISH

Kommentarer
Postat av: elin <3

jag ska :) <3

2010-07-17 @ 09:04:58
Postat av: jennie

ska inte :)

men vilka klasser ska du starta?

2010-07-17 @ 10:04:16
URL: http://treryttare.blogg.se/
Postat av: emma persson

kan du inte lägga ut vilka olika outfits du ska ha på dagarna :D ?

2010-07-18 @ 00:03:19
URL: http://vinceochsnowie.blogg.se/
Postat av: Ellla

Jag kommer kanske och kollar:)

2010-07-18 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0