Ett om allt & inget från mitt liv.....

Detta visste NI inte om Nellie, me :


* Att jag har så galet dåligt morron humör asså. E sur & grinig på alla i familjen typ.
Men får ja vakna själv....i lugn & ro..då äre bra;-)


* Mitt tålamod är sämre än sämst :(
Måste lära mig att bli bättre på d.


* Att d oftast går `bäst ` på tävlingar när bara ja & pappa åker.
Hahahah...men venne varför...men vi e bra team <333

* Att ja har dåligt självfötroende...måste tro mer PÅ mig själv & va ja kan <3333


Detta borde NI veta om mig, Nellie:
* Att ja har ett hjärta & kan bli sårad av dumma kommentarer.
* Att ja försöker vara snäll mot allt & alla
* Är inte kaxig på nåt sätt
* Att jag e jag....always va som än händer

* JAG tar INGEN skit från nån. @@@@




Född: I Mölndal
Bor nu: På Tjörn
Intresen: Hästar, mina egna ponnys & kläder
Framtid: Ska satsa fullt på ridningen, annars vetrinär
Bästa vän: Alex
Pojkvän: ja
Bästa låt: Just nu Lazee do it
Denna sommaren: ska bli Top class



You don`t know what you mean to me





/ nellie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0