En snabbis...

Hinner enn snabbis med inkomna frågor me mina svar:

- Nelly, as fin blogg & ja följer den varje da.
Men när ska du hoppa la??

svar: Tack sötis!! Hoppas du läser på nudå!! MIn plan för att & när ja ska starta LA är klar!!
Låter er få reda på när!!!!   :)


- Trivs du i nya stallet????

svar: OH JA. VI har ju ett stall helst själva. UNDERBART. massa nya hinder kommit oxå & nära till tränaren!! SÅ JAAAAAAA!!!

- Vem inom ridningen tycker du:
1. rider bäst
2. tävlar coolast
3. sitter snyggast
4. är snyggast
5. ser du upp till

svar: hej!! riktigt rolig fråga!!
1. Isabella Nilsson, rider riktigt bra på SVÅRA becki. När hon sen går & vinner en Nationell LA på den bus ponnyn bevisar att hon e RIKTIGT duktig på det hon gör. Alla andra som säger nåt annat, den blågula rosetten bevisar annat @@

2. Jenny Jansson KLART, för att hon vinner allt hon ställe upp i typ!

3. Elvira Henningson, asså SÅN sits VILL & måste jag ha/få. MUMS!

4. Jacob Ling Vannerus

5. Asså vart olika.....Linn O för att hon är riktigt duktig på ALLT med ridningen. Aaa det är fortfarande Linn O!! Hahaha




/ nellie b

Kommentarer
Postat av: Linn Olsson

Tack sötis, vad glad jag blir :')<3

Kram Linn

2010-07-17 @ 21:22:36
URL: http://schalalaaolsson.blogg.se/
Postat av: Ella

Det är rätt nellie!

Jacob lingvannerus ska det va!;)

2010-07-18 @ 11:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0