Det senaste.....

AA....det senaste som hänt mig, alltså UPDATE on me:

Åt senast: frukost
Prata me i telefon: mami
Messa me: adam
Prata me: papi
bråka me: smilla...@@@
msn me: hmm....nån i stnungsund???
tog kort på: typ..mig själv i går kväll på mobilen
senaste mms:et: till adam
besökte: smögen
red: thonnis, gevalia & mirja
berätta en hemlighet för: adam
grät framför: hmm.....mamma tror ja
fick en kram av: papi
diskutera nåt me: Linn Olsson
tänkte på: att vi ska iväg imon
gjort: plockat jordgubbar

träffat där då: adam....haha




Många som velat att ja ska skriva om mej & adam...men asså ni vet allt om mig & han nu känns de som.
Sen svårt att föklara hur vi har det.....d bara e så <333

Sen nån som ville att ja skulle skriva hur jag fotats för modell jobb....men inte så mkt att säga om det heller.
Provfotat för H & M katalogen. Det var kul. Då var jag hos fotograf med massa andra tjejer & killar. Vi fick kläder från H&M & fotades i det.Efter det gick några vidare till en fotning till. Jag en av dom :)
Men sen gick ja inte vidare för ja var för kort tyvärr...sen är jag med för avenue modeller i göteborg.
Dom ringer när det finns företag som är intresserade av att fota mig.
Jättekul såklart!!!!



Men det är såklart mina ponnys som e roligast.
Det går framför allt annat!!
Just nu är det ALLT för mig. MINA MÅL..ser ja framför mig..o ja SKA dit..tro mig!!

Märker ni att min blogg mer & mer börjar bli hästig ;-)
Bara massa ponny bilder & häst häst häst...hahaha
Men hoppas d e okey......??!!




Postat av: matilda `tilda`

Nellie. Läser din blogg flitigt. Gillar det jag läser, absolut. Kan erkänna att jag missbedömde dig från början att du var kaxig liten skit. Men träffat dig någon gång & du är riktigt snäll Nellie. Tror att du bevista det för många här & nu.
Jag går på häggvallskolan & VET att många läser & pratar om dig & din blogg. Dom som säger annat - ljuger.
Tycker att du är grymt duktig & ambitiös med dina 2 ponnys, har gjort en ENORM resa på 1 år på Gevalia.
Men nu till frågan, har ju spånat igenom dina `kompisars` bloggar. Rätt uppenbart att dom kopierar ideer & mkt från din blogg.
Vad tycker du om det??
Ibland är det VÄLDIGT lustigt alltså;-)

Kram & kämpa på

Matilda

-   -   -   -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

Fick denna kommentaren idag i inlägget innan detta.

Fan va snällt av dig. Sånt här värmer. Det enda är sjukt är att man ska behöva BEVISA att man inte är si eller så??? För att folk tror d??

Ehh....sjukt är det.@@@@@

Ang det du skriver om att många vänner härmar min egna blogg!!

Mitt svar: hahahahahahhahahahahahahahah.....då vet jag iallafall att DOM LÄSER MIN BLOGG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nellie Berntsson   Siverholms Thonna   Gevalia



/ Nellie Berntsson, klart

 








Kommentarer
Postat av: ante

Men kan inte Adde blogga lite på din blogg. Fan va kul!!!

2010-07-06 @ 16:01:01
Postat av: tilda

Nellie du har värklign jätte fina ponnysar men skulle gärna se lite mer bilder på sööta dig ;)<3

2010-07-07 @ 00:01:32
Postat av: Paulina

nellie kan inte du lägga ut en video på dig när du visar hur du sätter upp dit hår så där på bilden ovanför ?? både med fläta och utan fläta!

snällasnälla gör de :)

2011-09-06 @ 22:41:56
URL: http://ppaulinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0