Börjar med lite svar nudå......

Postat av: sara

Hej Nellie.
1. hur länge har du ridit?
2. har du en elle 2 egna ponnys??
3.det högsta du hoppat??
4. tävlar du dressyr med??

grym blogg / sara

HEJ, HÄR KOMMER MINA SVAR!!

1. JA BÖRJA RIDSKOLA NÄR JA VA TYP 5, RED 1 ÅR, SLUTA & BÖRJA IGEN. RED 2 ÅR PÅ RIDSKOLA SEN FICK JA MIN EGNA PONNY NÄR JA VA 8 TROR JAG!!

2. JAG HAR 2 EGNA B PONNYS, GEVALIA & THONNA.

3. 1,05 MED BÅDA 2.

4. NEJ DET GÖR JAG INTE.


Mattias

Nelly. Hur länge har du & adde vart ihop nu?
Hur blev ni ehop??

HEJ MATTIAS!!

JAG & ADAM HAR VART IHOP 8 MÅNADER DEN 23 JULI.
VI BÖRJADE PRATA PÅ MSN. GÅTT I SAMMA SKOLA, MEN ALDRIG TYP HÄNGT ELLER SÅ.
SEN BÖRJADE VI PRATA AS MYCKET PÅ MSN & HADE SAMMA SJUKA HUMOR & SÅ.
SEN TRÄFFADES VI.....& DET GICK LIKSOM INTE & STYRA. VI VA SÅ HMLA LIKA I SÄTTET & ALLT.
VI BLEV KÄRA.


Moa

Varför acceptearar du inte mig på bdb när ja gö vänförfrågan????????

HEJ MOA!

JA FÅR TYP VÄNFÖRFRÅGNINGAR VARJE DAG.
INNAN JAG ACCAR NÅN VILL JAG KUNNA GÅ IN & KOLLA VEM DU ÄR.
ÄR DIN LÅST, NEKAR JAG!!


jag vill bli brunnet

nelson är det pinsamt att fråga sin mamma om att slinga håret eller fräga det? :(


HEJ!!

PINSAMT?? JAG KAN FRÅGA MIN MAMMA ALLT, INGET ÄR PINSAMT.
HOPPAS DU KAN GÖ DE ME!!!!


Hepp.
Gö du nåt annat än & rider????


HEJ!!

MINA PONNYS TAR MKT TID. SÅ FRITIDEN ÄR INTE JÄTTESTOR.
ÄR MKT MED MINA NÄRMSTA VÄNNER & ADAM SÅKLART.
MEN DÅ FÅR DOM OFTAST FÖLJA MED TILL STALLET - FÖ DET ÄR DÄR JA E.
MEN `HÄNGER`LIXOM INTE BARA RUNT PÅ DAGARNA & KVÄLLARNA.

evelina

Några frågor nu då sötis. Älskar din blogg.

1. Har du nån släkt på Tjörn??
2. Vem av dina kompisar är du helst med??
3. Om du inte red vad skulle du göra då??
4. Går du ofta på bio??
5. Du verkar vara en jätte sprallig tjej är du det??
6. Kan inte Adam blogga här någongång??

Hejdå <33

HEJ EVELINA!!

1. NEJ DET HAR JAG INTE. I GÖTEBORG & PÅ ORUST & I SPANIEN.

2. JENNY & TILDE

3. SPELA FOTBOLL - KLART JU!!

4. NE

5. JA FAKTISKT. TROR ATT MÅNGA TYCKER JA E DET. SPRALLIG!!!! HAHAHA

6. ADAM.....KAN DU DET?????? S V A R A !!!!!!  HIHI


nellie k

hej gumman

ja & du har ju varit as tajta men inte länge...vrf ? :(
vi får ta o komma igen nu (L)


HEJ NELLIE

VET INTE VARFÖR. DU HAR DINA VÄNNER & JAG MINA.
MEN VI ÄR INTE OVÄNNER & DET ÄR HUVUDSAKEN!!!!

MEN KLART VI SKA VA SNART!!!

Adam

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3kan itte vi rida snart;)

HEJ ÄLSKLING!!

DU FÅR RIDA NÄR DU VILL, BARA ATT VÄLJA EN AV DOM 2 !! ÄLSKAR DIG!!


Lisaa :)

Hejj Nellie! :D
Awesome blogg du har! :D
men har 2 frågor:
1. hur gammal e du?? =)
2. Vilken klass börjar du i till hösten? :)

HEJ LISAA!!

TACK GUMMAN, SNÄLLT!!

JAG ÄR 10
4:AN

maria olsson

Nellie, asså e du 10 år.
Du rider ju så bra.
Vilka klasser hoppar du nästa år tror du & på vilken ponny????

HEJ MARIA!!

JA JAG ÄR 10 ÅR. TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!

HMMM NÄSTA ÅR....DÅ TROR JAG ATT JAG HAR STABILA LA RUNDOR PÅ GEVALIA, MED NOLL RESULTAT.
THONNA, HENNE SKA JAG HAT KVALAT TILL MEDELSVÅR!!!!

lisa flisan

Nellie kan du svara på detta??

Varför e du så söt??
Varför börja du blogga??
Va du riktigt kär i Gustav & varför dumpa du han för Adam???
Hoppas du svarar.inget taskigt bara nyfiken

HEJ LISA FLISAN!!

1. EHM..HAHA FÖR ATT MAMMA & PAPPA PASSA IHOP;-)
2. FÖR ATT JA VA DUKTI PÅ ATT SKRIVA & SVÅRARE FÖR ATT PRATA. BLIR SOM EN DAGBOK.
3. JA VA OTROLIGT KÄR I GUSTAV. MEN VI VA FÖR OLIKA I SÄTTET. JA & ADAM E TYP TVILLINGAR I SÄTTET!!

från bdb...hahahaha

Såg dig på Runes.
Du e faaaaan snyggare i verkligheten än på bild!!!!!

Ja JA E EN KILLE...JA JA E ÄLDRE ÄN DIG HAHAHAHA

EHM....NU HAR JA TYP RÖDA KINDER...HAHAHA ;-)

alice

Kommer du börja bleket eller häggvall när du börjar sexan? :)

HEJ ALICE!!

HÄGGVALL!!

En person;D

Vilken är din favorit låt nu??:p

HEJ EN PERSON!! MIN FAVORIT LÅT JUST NU E DENNA:
http://www.youtube.com/watch?v=vRJFN3OMNHY    TOP CLASS E DEN!!!!!



malmroos

Kan du svara på detta. E beroende av din blogg btw!!

Hur långt tror du att du kan komma på dina ponnys du har nu i klassena?? Thonna & Gevalia.

Va säger din mamma & pappa om att du har en stor blogg & e typ ung???

Ska du sälja Gevalia snart???

Är du noga med ditt utseénde??

Hoppas du inte tog illa upp av frågorna gmn!!


HEJ MALMROOS!!
TACK GMN <33

1. GEVALIA TROR JAG ATT VI KAN FÅ TILL STABILA RUNDOR I LA, MED NOLL RESULTAT!! TIDEN E EMOT MIG MED HENNE, DÅ HON E LITEN....TYVÄRR. MEN HON KAN GÅ MEDELSVÅR.

THONNA. HOPPAS JA KUNNA GÅ HELA VÄGEN MED. BARA VI LÄR KÄNNA VARANN MER. HELA VÄGEN MENAR JA MED, LA, MEDELSVÅR & SEN SM.
JA E JU 10 ÅR..SÅ JA HAR TID PÅ MIG ME HENNE & HON ÄR JU STOR!!

2. DOM LÄSER DEN & FÅR MASSA FRÅGOR OM STAVNING O HUR SKRIVER JA DETTA O BLA BLA.
JA E OTROLIGT SKÖTSAM & DUKTIG & SKÖTER MIG I SKOLAN & ALLT. SÅ DOM LITAR PÅ MIG TILL 100%
SÅ DET FINNS VÄRRE SAKER ÄN ATT BLOGGA!!!

3. NEJ GEVALIA SKALL INTE SÄLJAS.

4. JA DET ÄR JAG.


mamma & pappa

Älsklingen!!

Hur ska du kunna svara på alla dessa frågor då??
Ska du inte ha tid att rida nu eller??

Vi älskar dig, mamma & pappa!!

HEJ PÅ ER!!

ANNARS KAN LA NI RIDA DOM. PAPPA KAN TA GEVALIA!!
PUSS LOVE U 2 <33333

Josephine <3

Hej sötaste!(L)(L)
1. kan vi inte göra något någon gång?
2. tycker du inte det är pinsamt att pussa Adam inför din mamma?
3. Har du tröttnat någon gång på riding?
4. Kommmer du upp på dina hästar själv?
5. din mamma och pappa kollar juh på din blogg tycker du inte det eepinsamt när du skriver lite "privata" saker?<3

Puss på dig gmn<3333

HEJ JOSEPHINE

1. KLART VI KAN!!
2. NEPP. VI E KÄRA HELA TIDEN, INTE BARA NÄR VI E INLÅSTA SJÄLVA. DET ÄR KÄRLEK!!
3. ALDRIG
4. KLART
5. VI E VÄLDIGT ÖPPNA I MIN FAMILJ. VI PRATAR OM ALLT. SÅ JAG SKÖTER MIG & SKULLE ALDRIG SVIKA DOM!! LÄXAN, SKOLAN, PONNYS..ALLT SKÖTS!!


lisa

Hur hinner du allt?
Rida 2ponnyasr och umgås med vänner och familj och pojkvän och blogga ??
Det är la ganska grymt jag hinner inte blogga och jag gör har bara en sak som gör att jag inte hinner xD och du har typ 4saker och du hinner fattar det inte ;P
Men ta inte illa upp med något ;D Gillar din blogg stort =)

HEJ LISA!!

MINA DAGAR SER OFTA LIKA UT.
GÅR UPP TIDIT, KÄKAR & BLOGGAR.
SEN SKOLAN & SEN ÅKER JA TE MAMMA ELLER HEM. DÅ GÖR JA LÄXAN & BLOGGAR. SEN STALLET & RIDER.
OM JA E MED ADAM, SÅ HÄNGER HAN MED TILL STALLET SÅ UMGÅS VI DÄR.
KOMPISAR E JA MED MAX 1 GÅNG I VECKAN.
HAR LIXOM INGEN TID DÅ JA TYP CYKLAR RUNT I 2 TIMMAR & INTE GÖR NÅT......JA HAR ALLTID O GÖRA TYP!!
LÅTER KANSKE TRÅKIT...MEN I LOVE MY LIFE.
SEN BLOGGAR JA PÅ KVÄLLARNA INNAN JA SKA SOVA.
MEN JA HAR ALLTID MIN PLAN FÖR DAN KLAR INNAN JA GÅR TILL SKOLAN....INGEN `FRI DAG`TYP ;-)


ANONYM

neeellliiiieeeee jaaaa eeee faaan käääär ii diiiiiiiigggggggg


SVAR: DÅ VET DU INTE VA KÄRLEK E. MAN KAN INTE VA KÄR I NÅN MAN INTE KÄNNER.


SOPHIE SVENNSON

nellie.

hela lilla du e UNIK.
tänk på d.

HEJ SOFIE.

TACK SNÄLLA FINA DU. ALLA E DET <3333






TACK FÖR ALLA FRÅGOR.
FANNS DOCK 1 JA INTE LA UT AV ANONYM. SVARAR INTE ENS PÅ SÅN SKIT. JA E BÄTTRE ÄN SÅ @@


/ NELLISH


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej Nellie!

Jag undrar bara var du brukar köpa dina sjukt snygga kläder?

Och måste bara säga att jag är grymt kär i din blogg... Kram Ingrid ;-D

2010-07-01 @ 22:08:55
Postat av: Ingrid

Hej Nellie!!!

Måste bara fråga vart du köper dina sjukt snygga kläder???

Och måste bara säga att jag är grymt kär i din blogg... Kram Ingrid ;-D

2010-07-01 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0