Hahaha min Pappa!!!

pappa-Antonio!  ([email protected]) om Snurr i Nellie`s huvud ;-):

dagens klädsel: jeans & tröja
dagens humör: lite trött, men glad
dagens sms: inget =(
dagens svar: på sms..? - Inget i utkorgen.
dagens diss: snöoväder imon, när jag ska åka från Sthlm till Sandviken. =(
dagens hiss: Till dig, Smilla & mamma. Love U!! :-)
dagens låt:http://www.youtube.com/watch?v=wPIqqAb2j4U

Puss & kram Papi

Pappa e i Stockholm & har kommenterat på min blogg...hahaha
Så nu får han gäst blogga på min...hihihi ba fö ja saknar han så¨<3<3
Så de ni ser ovanför e dagens min papi;-)



Adam

Vi fixa det trasslet som va
Hoppas nu alla kan låta oss va
Du är det bästa för mig
Gud va ja älskar dig
Du är top class älskling du
Du är ior o jag är lilla ru
Adam, släpp mig aldrig mer
För då är det de sista du av mig ser
Jag älskar dig så mycket så du kan kalla mig Siv
Adam - du är det bästa i mitt liv <3<3<3<3<3

Älskar dig bby

/ Siv/ Nellie / BrittMarie



Love from Nellie........älskl....ses på minis imon <3<3<3<3<3<3<3;-)


Kommentarer
Postat av: sofieeeeeee:)<3<3

vad fint sktivit sötis <3<3<3

2010-01-27 @ 18:20:00
Postat av: tilda

Gulligt nellie<3<3

2010-01-28 @ 18:21:11
Postat av: Ella

kärlek;)<3

//Ella du vet

2010-01-29 @ 14:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0