Svar på kommentar........anonym!!!!

FICK EN KOMMENTAR, SJÄLVKLART AV ANONYM. SÅÅ B ATT VARA ANONYM.

KOMMENTAREN VAR: VARFÖR SKRIVER DU SÅ MÅNGA....... & STORA BOKSTÄVER HELA TIDEN?? SER BARA FAIL UT.

EH..OK??? MIN BLOGG, MIN TID, JAG SOM SKRIVER.
JAG SKRIVER HUR JAG VILL, PASSAR DET INTE SÅ SLUTA LÄS MIN BLOGG.

ELLER SKRIV ETT PM PÅ BDB, OM D E SÅ ATT DU INTE KAN SOVA PÅ NATTEN FÖR ATT JA ANVÄNDER FÖR MÅNGA......... & STORRRAAAA BOOOKSTÄÄÄVVVEEER.

HAHAHA PUSS PÅ DIG SÖTA ANONYM, SOM VISST HADE ETT IP NUMMER;-)

KRAM NELLIIE


Kommentarer
Postat av: ffelicia

Haha ! Rätt sagt .. Din blogg du skriver ;- ) Alla som skriver anonymt är ren SKIT ! =D

2010-02-08 @ 10:50:42
URL: http://quzzo.blogg.se/
Postat av: AlexD

och vem hade samma ip nummer som kommenterat innan ? ;;;;))))

2010-02-08 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0