Schtekkers

MEN TJENNA ALLA!!
LOVA JU ATT LÄGGA UPP BILDER PÅ MINA NYA BRILLOR, SÅ VASSEGOOOODA.

VISST E DOM AS COOLA. LOVE TILL DOM - ROSA & SÖTA..AAAW <3

           

Så va händer idag då`?
Jo...Adam kommer till mig kl 13. Då blire sloow jaaaam <3<3
Stallet ikväll, men bara fixa, Gevalia skall vila idag.

DAGENS NELLIE:

dagens humör: bra,bra,bra
dagens klädsel: trasiga jeans & linne
dagens sms: menar du det nellie - ärligt?
dagens svar: men fan sluta nu...
dagens diss: att vår vovve e sjuk
dagens hiss: tävling på lörd & sönd

Pratade med Adam på msn igår. Han e ju världens roligaste. Jag skrattade så jag grät. hahahaha Säger inte va han sa...men oh my goood ROLIGT!!!

Favorit i REPRIS!!!!!!

         

/ Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0