Nellie`s Alex <3<3

Då vare  Tisdag igen....somnade ganska sent igår.
Alex låg & messade MÅÅÅÅNGA kloka sms till mig på kvällen. Asså han e så speciell Alex.
Tänkte berätta hur vi blev sådana vänner:
Jag skaffade bdb i maj 2009. I samma veva blev jag ihop med G, som hade en kusin Àlex`.
Han började kommentera mina bilder asså typ every bild..hahaha...så börja vi prata på telefon o msn. Vi hade exakt samma sjuka humor. Så den sommaren va jag, G & Alex typ JÄMT.
Sen blev d som d blev m G, men ja o Aex fortsatte o hänga lixom.
aaaw
Så alla filmkvällar har typ alla som vart med bytts ut....men inte fabbror alex <3
Nu hörs vi VARJE DAG från gomorron till godnatt motherfucker top class;-)
En gång i somras när ja var as lessen, så va Alex den första jag ringde.
HAN ÄR MIN NÄRMSTA VÄN EVER - mina föräldrar älskar han, o när han kommer hem te oss.
Vill mig alltid väl & förstår alla mina konstiga ideèr o hur ja typ e o så.

Vet att han e såååå trött på mig ibland, o mitt velande hit o dit.
Men han e ju en fabbror o gammal så det e ju inte så konstigt att han inte hänger med en liten blond brud med hett temperament;-) hahaha.
Vet att vi kommer vara vänner LIVET UT - & DET ÄR JAG SÅ J*VLA GLAD FÖR.

ALEX DU GÖR MITT LIV SÅ J*VLA LÄTT
FASTÄN JAG HAR ETT VELIGT SÄTT
RINGER & MESSAR VARJE DAG
SÄGER OFTA: NEELLIIIEE, VA VAR DET JAG SA ;-) @
SCHLUTTA BOBBI, SÄGER DU TILL MIG IBLAND
& SIST DU VA HEMMA HOS MIG TAPPA DU EN TAND
NU E DU EN GAMMAL FABBROR ALEX SOM MÅSTE VILA
INTE EFTER DEN BLONDA BRUDEN KILA....
SOULJA BOY - KISS ME THRU THE PHONE - SPELA VI OFTA
NU E VI MEST BRA PÅ ATT SOFTA
ALEX DU VET ATT DU E VÄRD ALLT
TA PÅ DIG OVERALL - FÖR UTE E DET KALLT ;-)

dagens nellie b:

dagens klädsel: jeans & röd nike hoodie
dagens humör: sloooow jaaaaam <3
dagens sms: bara för att du e bäst *
dagens svar: aaw <3<3
dagens hiss: att allt lugnat ner sig......
dagens diss: till piss pottan på skolan @@@@@@
dagens låt: meet me half way
dagens måste göra: rida fastän det är sviiiin kallt
dagens detta skiter jag i: att en person stör sig på mig - hahaha!!!!!!



/ Nellie B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0