Nellie on a wednesday <3<3

Nellie har vart i skolan idag. La mig RIKTIGT tidit igår typ 21.00..va sååå trött asså. Vet inte va det va...bara såå trött.
Kunde inte hålla mina ögon öppna, dom bara föll ihop. La mig i min säng, skickade nåra sms, lyssnade på musik & sen bara vips somnade jag.....<3

Dagans Nellie:

Dagens klädsel: Jeans & tröja med scarfes

Dagens humör: Besviken

Dagens hiss: Hoppträning idag för Camilla

Dagens diss: Att ja e såå trött nuförtiden

Dagens sms: Varför måste du va fiiiinaasst i väärlddeeennn@

Dagens svar: he,he ...hemligt;-)

Dagens låt: Bäddar in den.


Ikväll är det hoppträning för Camilla. Extra kul att träna för henne nu, då hon & Linn vart & själva tränat för självaste grymme Peter Markne.

Så det lär hon ut till oss nu, RIKTIGT grym träning asså.

På mark träningen sist fick vi rida med tyglarna i en hand på volt för att lära oss flytta hästarna med enbart skänklarna. GRYM träning & inte så lätt som man tror <3

 Love you
Mina tävlingar:
20 feb Lok LC Kungsbacka
21 feb Reg LB Kungsbacka
7 mars Reg LC & LB Trollhättan
13 mars REG LC & LB Billdal

SJUUKT TAGGAD ASSÅ PÅ DESSA TÄVLINGAR!!

                    VA SKA NI GÖRA IDAG DÅ?????
          
NU KOMMER DAGEN LÅT....HAHAHA LYSSNA!!!

 

/ nelliieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0