Hoppträning - bästa dan i veckan!!

Skolan va värsta chill idag!! Gött <3<3
Onsdag är bästa dan i veckan - hoppträning för Camilla. Har fått ett gott flyt på träningarna nu - känns riktigt bra asså.
Känns som jag litar mer på mig själv & va ja kan. Gevalia kan det vet jag ju, men måste bara hitta hennes rätta knappar.

Längtar till Trollhättan & deras REG som jag hoppar 2 klasser <3<3

Åker till Eurohorse på söndag istället. Papi åker me..sen drar han till Tyskland direkt efter mässan <3<3

Så Alex kommer hem till mig & chillar på Lördag. Ska kolla film & typ chill.

Ska försöka få med han på en videoblogg;-) ;-) hahaha

Dagens Nellie:

dagens outfit: trasiga jeans & puma tröja

dagens humör: G L A D

dagens sms: men du får bestämma**

dagens svar: ok, då gör jag det **

dagens hiss: bby love du

dagens diss: typ inget....

dagens låt: bäddar in den.....



SJUUUUUKT BRAAAAAAA <3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3

/ Nellieeee BBBBBB Just Me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0