Blogg?? MIN EGNA ELLER DIN???

OKEY - BLOGG.

ALLA HAR TYP BLOGG IDAG. ALLA HANDLAR OM OLIKA SAKER. HÄSTAR, HUNDAR, KÄNSLOR, FOTO, BILDER, MODE.....JA TYP OLIKA.
O DET ÄR DET SOM GÖR BLOGGAR BRA - ATT ALLA E OLIKA.
JA HAR BYGGT UPP MIN EGNA NELLIE BERNTSSON BLOGG SJÄLV. MED RÄTTSTAVNINGS HJÄLP SÅKLART IBLAND;-)
MEN DET E MIN BLOGG. MINA TANKAR. IBLAND HANDLAR DEN OM GEVALIA & TÄVLING, IBLAND VAD SOM HÄNT I HELGEN, IBLAND NÄR JA E LESSEN & GLAD.
MEN DEN E MIN.
KAN INTE FATTA MÄNNISKOR SOM KLAGAR PÅ ANDRAS BLOGGAR, SLUTA LÄS DÅ.
JAG LÄSER INTE TYP VERKTYGSBLOGGEN....FÖR JA SKITER I VERKTYG;-)
MEN JA LÄSER ANDRA...FÖR DOM E ROLIGA ATT LÄSA.
SEN ÄR DET MÅNGA SOM TAR ANDRAS IDEÈR & PLOCKAR ÖVER TILL SINA EGNA BLOGGAR - HELT OKEY, MEN EN BLOGG HANDLAR JU OM EGNA IDEÈR.

SEN VISST...JAG LA UT EN FILM PÅ S K O J J , DÄR JAG RÅKADE SVÄRA. MEN JAG HADE SUTTIT TYP I 60 MIN PÅ 20 FILMER & PRATAT OM MIN TRÄNING, SEN BRAST ALLT PÅ SISTA FILMEN & JA SKRATTA IHJÄL MIG. DEN BLEV JU KLART ROLIGAST.....FÖR ATT DEN BLEV JAG - NELLIE - GALEN O INTE SOM ALLA ANDRA. JAG E JAG.

SEN ÄR JAG VÄRLDENS SNÄLLASTE TJEJ, TÄNKER ALLTID PÅ ALLA ANDRA FÖRST. MITT HEM=ERT HEM. ALLA FÅR ALLTID KOMMA HEM TILL MIG & VI HAR GOOD TIME.
JAG PRATAR ALDRIG SKIT OM NÅN. ALDRIG.
FÖRSÖKER VARA GLAD & GO JÄMT.
RIDER 6 DAR I VECKAN & TRÄNAR 3. PÅ MIN EGNA PONNY, SOM JAG SEN TÄVLAR TYP 2 HELGER I MÅNADEN.
JAG ÄR 10 ÅR. DET TYCKER JAG ÄR BRA.

SÅ LÅT MIG BESTÄMMA ÖVER MIN EGNA BLOGG, DÄR JA HAR 700 LÄSARE.
ALLA BEHÖVER INTE GILLA MIG, MEN JAG GILLAR ER, FÖR ATT NI E NI & ATT ALLA E OLIKA & FÖR ATT JUST DU LÄSER MIN BLOGG.

TACK O LOV FÖR RÄTTSTAVNINGS PROGRAM;-) HAHAHAHAHAHAHA

SÅ KOMMENTERA NU...HAR JAG FEL?????



/ NELLIE



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nej sötis.

du har så så så rätt♥

2010-02-24 @ 15:55:18
Postat av: Mathilda edman

Nej sötis.

du har så så så rätt♥

2010-02-24 @ 15:55:31
URL: http://tuldasfoto.blogg.se/
Postat av: lisa:)

svära 4ggr i en film gör inget ting !!

2010-02-24 @ 16:25:28
URL: http://barajaglisa.blogg.se/
Postat av: sofie<3

nej klart att du har rätt<3

2010-02-24 @ 16:30:03
Postat av: Nellan

Nellie jag känner dig och dina vänner kommer ju ALLTID först, och du har HELT rätt !

2010-02-24 @ 16:34:32
URL: http://fannysnellie.blogg.se/
Postat av: AlexD

e du ej 9 år xD ?? ;) <3

2010-02-24 @ 18:47:05
Postat av: andrea<3

hej Nellie du har absolut helt rätt ,man ska vara snäll mot andra det är du, du är en väldigt snäll person som tänker på andra också jag är glad för det<333333

2010-02-27 @ 17:07:31
Postat av: alexander

hej nellei är det kult och ha en blogg och är roligt och bo i tjörn jag undra det för jag bor i göteborg. du kanske undrar varför jag undra det är för min bästa kompis bor i tjörn

2011-08-04 @ 09:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0