ANDAS & MÅR GRYMT BRA <3<3

Ha,ha,ha....igår kväll va VÄRSTA grymma kvällen ever. Va & hoppträna - gick bra.
Men d va inte d...det va en annan sak som va as kul. Bara jag & en person till vet vad jag menar...hahaha - shiit asså HEELT GALET;-).......GALET VA D ;-)
OH MY GOOOOD!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 wow !!
 JUST ME<3
FICK ETT SMS IGÅR:

U re the best friend i ever had. And u always gonna be...it don`t matter what happen.
U always gonna be till the end.
And i gonna watch over u when my time is over..
To my angel........Scnellie <3
 Tack älskade fina Alex <3<3<3<3

Så va händer ida då? Jo chill efter skolan, göra läxan - duktig flicka!!
Sen stallet, men rider ut en snabbis....sen får hon nana gott<3<3


Höll på att frysa ihjäl i skolan ida ju. Måste fixa vantar asså & ta me mig kingsland mössan till skolan.
Längtar så till söndag & Eurohorse, ska kolla på benskydd till min lilla bus.
Stallskor & ett täcke. Ridbyxor är ju ett måste med,sliter det som sjutton asså.
Fredag blir ju riktigt myyys - ska vara med Adam bby. Vi ska aa typ - det får inte ni veta;-);-)
Lördag chill med Alex, ska hjälpa mamma i butiken lite innan med.
Söndag Eurohorse. :) L Ä N G T A R <3



DAGENS NELLIE B:

dagens outfit: det jag har på bilderna, dom e från idag.
Jeans & linne med svart top, scarfes. Allt från Sjöbarn

dagens humör: sååå GLAAAAAAD!!!
dagens sms: hahaha..det vågar jag inte lägga ut;-).....hihi
dagens svar:.undra d ni;-) det var till Adam iallafall.....hihi
dagens hiss: Mässan till helgen!!!
dagens diss: SNÖN IGEN!!
dagens det skiter jag i: Just nu allt som inte gör mig glad!!
dagens låt: bäddar in den
dagens detta vill jag att ni läser: varför måste tjejer vara så jäkliga mot varann??


Sen 100000 frågor om mig & Adam.
Svaret på alla era frågor kommer här: JAG ÄR GALET KÄR I ADAM.
 <3

Hur jag bloggar:
Jag har ALLTID massa tankar i huvvet. Jag börjar skriva om det jag tänker på, det kan vara på dan - kvällen - morronen - sen sparar ja de i utkast - & lägger ut när de e klart - o rättstavat.
De var en fråga ja fick av en som läser min blogg.

Mera frågor om mig som ramlat in. Okey svarar på de:

Vet dina föräldrar om att du har blogg?
Ja!!

E du tyken?
ABSOLUT INTE

Hej nellie va har du för älsklings musik?
Älskar ju musik. Rn`b är bäst. Men lyssnar på allt, inte rock.

Ska du köpa C ponny snart?
Nej....vaffö då????

Ska du tävla Sveland?
Japp, det ska jag!!! Hejja Hejja!!

Va gör du på helgerna??
Är ofta me kompisar, stallet, rider, chillar

E du tröttt på bloggen??
Ibland när man får elaka kommentarer :( :(

Tycker du att due snygg, verkar så?? Inte illa menat.
Ja e inte ful, inte snygg - jag e jag <3

Hur högt tror du att du & Gevalia kommer gå??
Venne....inget sätter stopp för oss & våra drömmar!! Ska hoppa LA i år.

Rider Smilla?
Ja, hon rider på Tjörns ridklubb. Drömmen är att hon kan ta över Gevalia sen <3<3

Säg 3 tjejer & killar du tycker ser bra ut!!! Snälla!! INTE ADAM DÅ.
Konstig fråga?? Kändisar eller kompisar??
svarar på mitt sätt då.....
Tjejer:  1.Kenza   2.Malin Baryard 3. Beyonze
Killar: 1.Victor Piepenburg 2. Victor Piepenbrg 3. Victor Piepenburg

Vakna as tidit idag - gott. Åt go frukost, hann fota dagens outfit!!
Sms:a & blogga. Bra start på en bra dag!!!!

Denna låten lyssnar jag på idag!! G R Y M !!



Kram på er dåååå  / JuSt NeLlIe


Kommentarer
Postat av: AlexD

och vad var det som va grymt ? XD

2010-02-26 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0