& vinnaren ÄR.........

Sååååå många som har tävlat asså. Riktigt kul att läsa allt ni skrivit asså.
62 stycken som tävlat & alla va seriöst LIKA bra jue ;-)

Men den som ja tyckte hade fina minnen, & coola mål var denna tjejen.
Det hon skrev fångade mitt intresse & framförALLT hennes mål 2011.
Kom igen tjejen, du lyckas med allt DU vill!!!

Tryck HÄR för att se om det var du som vann julklappen för 500:-

( maila mig din ålder & hela adress : [email protected] )



jag & pigga buws gevalia



jag & linnea ...haha



/ Nellie * tänker på dig macho*


Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte säga vad hon vann? :)

2010-12-15 @ 15:00:25
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Ponnis

Går du och Linnea i samma klass??

2010-12-17 @ 19:58:19
Postat av: julia

du vet, jag har skrivit t din mail ;) <33

2010-12-17 @ 23:02:06
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0