Meningen med bloggen, mig & ni...

SETT ATT DET VART PRAT OM MIG & MIN BLOGG NU PÅ KOMENTERARNA.
KUL.
NÅN SKREV ATT JA TROR ATT FOLK E AVUNSJUKA PÅ MIG??
SVARA PÅ DET PÅ KOMENTAR PÅ MIN EGNA BLOGG.
MEN VILL TA UPP DE HÄR ME. VERKLIGEN INTE.....JA E INTE SÅN ALLS.
JA E EN GALEN LITEN UNGE SOM TYCKER & TÄNKER AS MYCKET.
DELAR ME MEJ TILL ER HÄR. SOME LIKE IT, SOME DON`T.
VISSA BLIR JÄTTE UPRÖRDA ÖVER DE LILLA JA SKRIVER, ANDRA INTE.
MÅNGA ÄÄÄÄÄÄLSKAR MIN BLOGG & DE GILLAS.
JA SKRIVER FÖ ER...INTE DOM ANDRA.
VET ATT MÅNGA RIDER BÄTTRE ÄN MIG, VET ATT MÅNGA KLÄR SIG SNYGGARE ÄN MIG, VET ATT MÅNGA HAR STÖRRE BLOGG ÄN MIG.
MEN VET NI VAD???
F*N VA KUL!!!!
ÄR DE INTE DE SOM E MENINGEN DÅ???
ATT ALLA ÄR BRA PÅ OLIKA SAKER???
JA E BRA PÅ NÅT SOM ELLA INTE KAN, ELLER ALEX E BÄTTRE PÅ NÅT SOM INTE JAG KAN.
OM NÅN SKRIVER NÅT OM MEJ PÅ SIN BLOG - LÄGGER NER SIN TID...5 MIN ELLER 20 MIN...VILL JAG VISA ATT JA DIGGAR DE & LÄNKAR FRÅN MIN.
INTE BA LÄSA DE...& GOTTA MIG & SEN BA INGET MER.
KLART SOM 17 JA VILL VISA DET....& FRAMFÖR ALLT VISA ER DENNA GRYMME PERSON SOM GJORT DE!!!

NI KAN LÄSA MINA TANKAR ALL THE WAY. JA BJUSSAR PÅ DE. VILL DE.
MEN ATT NÅN SÄGER ATT JA TROR JA HAR BÄTTRRE LIV ÄN NÅN ANNAN??
NEDU.
DÅ HADE JA INTE SOMNAT LESSEN SOM JA GJORT NU.
DUMPAD AV EN KILLE JA ÄLSKADE SJUKT MYKKE :(
ELLER ATT GÅ UT FRÅN BANAN LESSEN & BESVIKEN UTESLUTEN PÅ LOK LC.

JA DRÖMMER SOM ALLA ANDRA & KÄMPAR LIKA MKT SOM DU.
MED ALLT.
MED ATT BLI BÄTTRE PÅ MATTEN I SKOLAN, MED ATT ALLA PONNY MORSOR SKA SLUTA BRY SIG OM MIG, MED ATT FÖRSÖKA HINNA VA ME ALLA MIN UNDERBARA VÄNNER, MED ATT VARA EN BRA NELLIE, MED ATT HINNAMED ALLT SOM SKA GÖS, MED ATT NÅ DIT JA VILL ME MIN APONNYSAR.

JAG GÅR INTE IN & SKRIVER & DÖMER NÅN FÖR HUR DEN E ELLER SER UT.
MEN JA SVARAR UPP OM NÅN SÄGER NÅT JAG INTE TYCKER E OKI.

JA E SOM ALLA ANDRA. JA SER UPP TILL DOM ANDRA STORA TJEJERNA PÅ SAGOPONNYS SOM E DUKTIGARE ÄN MIG.
JA SER UPP TILL SNÄLLA MÄNNISKOR. JA SER UPP TILL DIG SOM LÄSER NU.

MEN JA E BARA NELLIE. INGEN SPECIELL.
BARA FÖ JA SMINKAR MIG, DIGGAR KLÄDER, HAR 3 PONNYS & SER UT PÅ ETT SPECIELLT SÄTT...SÅ E JA BARA SAMMA SOM DU.
FAST JA VÄLJER ATT VISA DET HÄR PÅ MIN EGNA SIDA, SOM DU LÄSER JUST NU.

SHIIIIT VA DJUPT DE BLEV NU, SÄKERT MÅNGA STAVFEL...FRÅGAT PAPI OFTA ;-)

MEN ASSÅ JA E SOM DU...



& BARA FÖR DET SÅ ÄR DET TOOOOOK BESÖKS REKORD IDAG....HUR MÅNGA KVITTAR ;-)
MEN DET E GAAAALET BRA ;-)



/ NELLIE BERNTSSON

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul med besöksrekord iaf :) Vad har du gjort idag? (:<3

2010-12-25 @ 23:28:20
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: Natalie

Så underbar är du Nellie <3 Gillar starkt att du är ärlig och att du skiver ALLT här på din blogg. Det gör det verkligen mycket roligare att läsa den.

Du skriver t.ex när du är ledsen, glad eller sur, sedan skriver du också VAD som hänt och det är ju roligt för då vet man vad som hänt till skillnad från andra som håller det hemligt men du är ärlig.

Jag är en stor beundrare av dig <3 Kram

2010-12-25 @ 23:36:23
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: jessica Edsand

Nej nellie du är inte alls som den där anonyma som klagar, du är så mycket bättre! på alla sätt<3

2010-12-25 @ 23:55:44
URL: http://thesaddleclub.blogg.se/
Postat av: Tessan

Kul ! :D

2010-12-25 @ 23:59:23
Postat av: julia

oj vilken skrivare !!

riktigt bra

2010-12-26 @ 00:12:39
Postat av: mathilda

Såå bra skriven nellie! Man blir alltid så glad av att läsa din blogg verkligen! Du verkar vara en så sjukt underbar och snäll person. skulle va askul att träffa dej irl juh! Ska du på ngt meeting i sommar? ;) ^^

aja, måste iaf skriva att du värkar ha så sjukt stort hjärta, du är 10år driver en stor blogg har 3 ponnysar, är med kompisar och massor! Jag ser verkligen upp till dej. De är så tråkigt med folk som skriver dumma saker o e avis, men ba skit i dom! massor av creed till dej!

Söt äru också ju! :D

Kraamis!

2010-12-26 @ 01:21:44
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Sjukt bra skriver gumman. Duu e precis som alla andra och det är inte speciellt med det. Stå för vem du e, sträck på dig för du e grym på alla sätt. Finns för dig och det är bara att börja snacka om du vill något. Puss på dig. Ta hand om dig :)

<33

2010-12-26 @ 09:36:08
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Felicia

fint skrivet! :)) Alla borde läsa din blogg. så fkn bra som den är ;) Tänk vad många som ser upp till dig. Det känns som att ingen liksom skriver dumma saker till dig, eftersom du verkar vara en så bra människa! Men det förekommer förstås. Hoppas du får ännu fler som diggar dig! Det är du värd, så bra som du bloggar. Du rider sjukt bra också och har fina ponnysar!



puss & kram Felicia

2010-12-26 @ 11:06:25
Postat av: Malin<33

Sjukt bra skrivet (:

Och grymt söt på bilden<3 (som alltid):D

2010-12-26 @ 12:11:15
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: Julia =D

Gud vad grymt bra skrivet =D

2010-12-26 @ 16:33:48
URL: http://juliaramel.blogg.se/
Postat av: ...

NAW, vad gullig du e på bilden

2010-12-26 @ 22:22:48
Postat av: wilma, din sis kusin :)

SJUKT BRA SKRIVET, du är sjukt cool, och jag rider inte, men jag ser ändå upp till dig även om jag är två år äldre! RESPEKT TILL DIG TJEJEN!!

(L)

2010-12-26 @ 23:42:03
Postat av: Anonym

2010-12-27 @ 10:45:39
URL: http://http://siriamandaaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0