just chillin....

asså ensam hemma....eller a smilla e här.
ligger i sängen o ba chillar. kollar bloggar, msn o så.
ska åka till stallet sen & rida alla 3 ponnysarna ute i snön.
alla e träningsfria denna veckan...men ska nog träna annan dan eller va den heter;-)

tänkte göra 3 st rubriker så skriver ja under dom...så ni lär känna mej bättre!!

saker jag diggar hårt

alla mina vänner, som hör av sig varje dag. vänner som man kan lita på i vått o torrt.
som messar & hör av sig o vill hänga. som alex, linnea, nellan, sara & massa andra.
ni e sjuuuuukt  viktiga fö mig ALLA NI....blir as glad.
Ja försöker vara en riktig vän till alla er....så gott ja kan.
Asså har inte världens bästa tid men ja försöker.
Alex & nellan e dom ja pratar me mest....
Men diggar alla my friends på alla sätt.


saker som gö mig rädd

asså detta låter konstigt...men ja vill att allt alltid ska va som det vart.
fatta ni elle???
typ att inget föändras.
tycker om när de händer saker...men inte när nåt föändras.
låter flum javet.....men vill ha macho här, vill att alla mina vänner ska finnas varje dag.
inte vara oväner....me nån.
inte sakna nån.....vill bara att allt ska vara som det vart liksom.
Fattar nån detta eller???
vet en som gö det iallfall.........

nåt som gör mig lycklig

asså typ de ja skrev innan. när jag får känna mej vanlig. när allt ba flyter på.
när du kollade in i mina ögon & sa JAG ÄSLKAR DIG.....
aa ni fattar....
när man får känna att ni tycker om  mig & inte stör sig på mej.
när ni diggar mig & jag får vara en schysst vän.
när jag bara får vara Nellie Berntsson.
fina sms gö mig lycklig med.....



asså.....hoppas ni fattar <33

/ nellie



Kommentarer
Postat av: julia

jag fattar nellie <3

önska att d va som förut, fö dig.

så du mådde helt bra, & hade allt på plats gumman <3

finns, om du vill prata så du vet det!



kram!

2010-12-22 @ 12:43:08
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0