JULAFTONS MORRON

SOMNADE SEEENT  IGÅR, MEN ÄR PIGG IDA ENDÅ :)
JULAFTON JUE <3
MEN ASSÅ KÄNNS INTE SOM DET.......
SATT & PRATA ME MIN MAMAI & PAPI SENT IGÅR OM DETTA ÅRET.

O VET NI VAD, JA E OTROLIGT STOLT ÖVER MIG SJÄLV.
DÅ FÅR DE LÅTA KAXIGT...MEN JA E DET.

DRATT UPP DENNA BLOGGEN TILL HÖG NIVÅ. DET HAR INTE VART LÄTT DÅ MÅÅÅÅÅÅNGA STÖRT SIG EXTRA MKT PÅ LILLA MIG FÖR DET.
MEN JAG GER ER ALLT. NI KAN LÄSA ALLT OM MIG. NÄR JA MÅR BRA, DÅLIGT, LEDSEN ELLER GLAD.
SITTA & DÖMA MIG HUR JA RIDER & ÄR.
ER????
ASSÅ INGEN ANING. JAG KAN INTE GÖRA SAMMA SAK MED ER.
ÄVEN OM JA KUNDE....SÅ ÄR DET INTE MIN GREJJ.

JAG HAR VART EN BRA KOMPIS. DET HAR JA VERKLIKEN.
BEVISADE DET IGÅR DÅ JA TOG MIN TID PÅ KVÄLLEN ATT ÅKA RUNT TILL PERSONER & LÄMNA EN JULKLAPP TILL DOM.
SPELAR INGEN ROLL OM MAN FÅR NÅT TILLBAKA.
BARA JAG FÅR VISA ATT JA E EN BRA VÄN.
SNACKA ALDRIG SKIT OM NÅN...ELLER HACKAR PÅ NÅN. JA E EN BRA VÄN.

KÄRLEKEN.
JADU, GAV ALLT, MER ÄN JA KUNDE. MEN FICK EN FET SMÄLL PÅ KÄFTEN TILLBAKA.
MEN RESTE MIG IGEN....BLÅMÄRKET GÅR JUE BORT.

PONNYSARNA. TYCKER NOG ATT JA HAFT MER MOTGÅNG ÄN MEDGÅNG.
TYP 12 STARTER MED THONNA, UTESLUTEN 9!!!!
BRAAAA JOBBAT ;-)
MEN JAG GER INTE UPP.....ALDRIG. MEN JAG FÅR KÄMPA MER ÄN VISSA ANDRA.
GEVALIA.....BARA VART EN SUPER RESA.
STELLA. ALDRIG MÖTT EN MOTGÅNG PÅ DENNA SAGOPONNY ÄN.
MEN JA FATTAR LA ATT DET KOMMER. MEN DÅ ÄR JAG BEREDD.
MÅSTE KOMMA NÅN FRAMGÅNG FÖR ATT KUNNA TA EN MOTGÅNG.

HEMMA. VI ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE FAMILJ.

OVÄNNER.
HAR LA ALLA. MEN JAG PLOCKAT BORT DOM UR MITT LIV.

PERSONER SOM BETYTT LITE EXTRA DETTA ÅRET.
FAMILJEN, MOMO, MOFFA, FAM ÅSTRÖM <3333, KRISTIAN & HANNA <33, ALLA NYA VÄNNER, ALEX, GURRA, NELLAN, TILDE.

TACK FÖR NI FINNS....JAG FINNS FÖR ER HÄR 24/7



/ NELLIE BERNTSSON, IM TOP CLASS AND U KNOW IT

Kommentarer
Postat av: oolinekristiansson

GOD JUL nellie berntsson :D <3

2010-12-24 @ 09:17:38
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: Emily W

Förlåt mig men nu är du med så jag tycker att många ska rösta =) <33

Kramizzar Emily <3

2010-12-24 @ 09:29:32
URL: http://emilyywissen.blogg.se/
Postat av: alizia

hej Nellie din blogg är jätte fin. Du har gjort den väldigt bra. Jag följer den nästan varje dag.

De du skriver om att inte folk är så snälla mot dig.

Så känner jag också i bland. Det kan vara för att jag har en egen häst och det gör dom avundsjuka och det kanske är samma med dig för du har 3 egna hästar som är duktiga och fina och att du är en väldigt rolig och duktig tjej.

Ha en riktigt GOD JUL!!!



2010-12-24 @ 10:05:15
URL: http://darinfan.bloggplatsen.se
Postat av: Theresé och Barifay

God Jul !

Jag finns alltid för dej om det är något <3

2010-12-24 @ 10:22:15
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Elin

Skulle aldrig tro att du är 10 år (posetivt). Du skriver så bra och man vill aldrig sluta läsa. Kan läsa varje inlägg felra gånger om, är inne på din blogg innan jag går till skolan och flera gånger på eftermiddagen <3 Du får kämpa och det märker jag :) <3

2010-12-24 @ 14:52:30
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0