Hmmmm

Hej bloggen!!
Minst sagt knasig dag idag.....hmmm.
Skolan, hem en snabbis, blogga, stallet, sen ut te skärhamn.
Red Gevalia & Thonna idag ute i snön ca 30 min var...sen fixxa allt som ska fixxas o så.
Saknar min papi som e i stockholm.....men pratar me han everyday.



Saknar Adam just nu såååå de gör oooooont i hjärtat.
Han e verkligen min bästa vän i hela världen. O ja menar det verkligen med....HELA VÄRLDEN.
Kär eller inte kär......men han finns där lixom all time.



asså.....idag e inte på humör för att skriva på bloggen alls.
Första gången på as länge..men, men....
Hmmmm va ska ja skriva om....

Jo just det. Tittar runt på olika bloggar & hittade ett riktigt bra inlägg på team sl`s blogg skrivet av Linn ang typ att skita i alla experter på marken som talar om för dig hur du ska rida & hur din ponny är.
Man ska hitta en person man litar på & lyssna på sin tränare.
Sen gå på sin magkänsla.
SÅÅÅÅÅ RÄTT skrivet.
EXAKT så kommer jag köra från o med nu.
Den personen jag litar på är MIG SJÄLV, tränaren som jag ebdast lyssnar på är KRISTIAN.
Det räcker för mig & mina ponnysar.
Sen ska jag INTE glömma av att ja bara e 10 år.
Kan inte va full av att kunna allt då.

Tack för kloka ORD av en SMART tjej

Nu blire Adam resten av veckan.....myws.

På fredag kväll drar hela familjen te liseberg med kristian & hans familj. Inte vart där en enda gång i år...så.

Ville på discot...men papi ville ja skulle me. Så jaja..inget o gö. Men ska bli jättekul.

PÅ lördag - sönd sover nog Linnea B över hos mig. Jättekul!!

GLÖM INTE TÄVLA, asså as fint pris jue för 500:-

http://nellieberntsson.blogg.se/2010/december/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

/ nellie








Kommentarer
Postat av: Elin

Det är verkligen viktigt att bestämma en tränare man lyssnar på. Min ena tränare gick igenom de förra gången vi red eftersom jag rider för 2-4 stycken olika nu. Och om alla vill man rider olika ska man lyssna på en. Fast som tur är e nästan alla tränarna lika förutom dressyrtränaren :) <3

2010-12-08 @ 21:27:42
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Emelie Williamsson

Underbart fin ponny du har, alla dina ponnier är enormt fina. :) <3

2010-12-08 @ 22:15:52
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Julia :D

Stella är så söt!!!!!!!

2010-12-09 @ 09:45:07
URL: http://juliaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0